PDA

View Full Version : Textures/Materials en BodyPaint


  1. Car Mapping met Foto
  2. Textures Bump/Displacement/Normal Map
  3. Carfon fibre
  4. translucent material
  5. probleem plaatsen textures
  6. UV Vraagje.
  7. Vraag platendraaier
  8. Vraag texture
  9. hoe krijg ik een afbeelding 1 maal op een cylinder geplakt
  10. specular maps
  11. BP
  12. Shader-based texture werkt niet
  13. gedeeltelijke reflectie
  14. Foreground met Alpha
  15. glass material question
  16. etiket
  17. Bedrukking op gebogenvorm?
  18. referentie materiaal drumstel
  19. two sided material
  20. StreepjesTexture
  21. alpha map probleempje
  22. shader and color correction
  23. Afbeelding op één zijde ?
  24. probleem met window CSI,vermist enz
  25. bodypaint vraagje
  26. Reflecties optimaliseren
  27. € 125,00 beloning bij tip oplossing textureprobleem in hypernurbs
  28. Vray materialen stacking
  29. Waarom kan ik hier geen UVMAP van maken?
  30. vraag over mat oppervlak
  31. .mov werkt niet meer als texture?
  32. Materialen opslaan
  33. Patroon doorbreken
  34. Omgeving toevoegen
  35. transparantie
  36. Vray UV mapping + zwaartepunt modynamics
  37. Mograph straight texture probleem
  38. gezuurd glas/ gezandstraald glas
  39. .mov als texture
  40. hulp bij crepi materiaal
  41. Condens druppels
  42. schuine stenen lateien textureren
  43. Rare lucht achter woning....
  44. geperforeerd corten staal
  45. Alpha acting weird!
  46. echt een begginers vraag :(
  47. Texture resizen
  48. Bodypaint
  49. importeren jpg
  50. vraagje ivm textuur at random/seed per object
  51. BodyPaint Materials aanpassen
  52. Rand bij extrude
  53. textuur rekt uit
  54. Newbie Q: schalen van material
  55. Textuur willekeurig verdelen?
  56. uvw+BP
  57. Textures voor Augmented Reality
  58. Red Onyx tilles
  59. Landschap
  60. Subsurface scattering picture viewer vs editor window
  61. Material diffuse multipass
  62. Reflectie aanpassen
  63. Gaasstructuur
  64. krijg "sky" niet uitgeknipt
  65. Vraagje over uv mapping
  66. selection tag
  67. Spot Texture
  68. polygon probleem
  69. Meerdere materials op een object
  70. Uvmap Bucky/voetbal
  71. omgekeerde displacement
  72. 100x materiaal wijzigen??
  73. (Ab)normals - Ik voel me zo verdomd Align
  74. pose morph en uv's ?
  75. etiketje plakken
  76. lelijke strepen
  77. Transparantie probleem
  78. UVW mapping rieten dak
  79. texture - vloerbedekking
  80. Lees dit even voor je iets post
  81. VRaagje betreffende reflection/material
  82. displacer probleem
  83. Wat doet een .mtl bestand?
  84. substance player
  85. vray
  86. blokjes in de render
  87. Height maps
  88. interactieve 3D
  89. materialen aan meerdere objecten tegelijk toekennen
  90. onbedoeld cirkelvormig patroon in tegelvloer
  91. Fruitschaal
  92. Baking GI in R13
  93. Circelvormige tex
  94. Tiles op extruded-polygons
  95. onzichtbaar rondom afbeelding
  96. Texture werkt niet goed
  97. Texturen van het Floor object
  98. rondboog texture
  99. rollen vinyl
  100. specular en mix textures
  101. tree, palmtree
  102. Subsurface Scattering
  103. Onzichtbare Texture
  104. Boeken en textures
  105. UV Mapping op object
  106. alfa cutout people
  107. Lelijke lucht
  108. uitgerekte texture
  109. koeienvel als tapijt
  110. materialen mergen?
  111. UV unwrap
  112. Groffer of grover texture?
  113. Lap tekst langs helix -uvmap
  114. Ongewenste 'noise' bij transparancy
  115. Material manager: overzicht
  116. Bake displacement, met source
  117. Clones texture afwijking
  118. powder coating effect
  119. Retopology problem.....
  120. materiaal vervangen op meerdere selecties
  121. texturing of a sculptured object
  122. vraagje over texture-solidworks
  123. Standaard materialen mapping
  124. Bodypaint probleem
  125. VRAY proxy-vraagjes
  126. Unwrappen hoofd
  127. texture mapping met maxwellrender
  128. UVW > gevelstenen
  129. tiles shader repeteert niet zoals ik het wil
  130. Background zichtbaar maken
  131. anisotropie in physical
  132. Hoe maak ik het realistisch?
  133. Lijkt net op lego..
  134. Bankje
  135. Wegen
  136. Kussen
  137. PVC/PET transparant
  138. Games
  139. Aging banana
  140. noise scale
  141. [UVW Unwrap] Hoe pak ik dit het beste aan?
  142. Load material preset
  143. Snoep met suiker op
  144. Material Alpha rendert niet in animatie
  145. Alpha channel transparency
  146. Doos
  147. Ziet er saai uit
  148. Animatie Trail achterlaten
  149. Normal Map (HighPoly to LowPoly)
  150. Walls and tiles
  151. Displacement problem
  152. Gray Glas + Environment vraagje
  153. Verschuivende(?) textures op een realflow mesh
  154. Compact disc materiaal
  155. Meerdere materialen bewerken
  156. Eat Natural Reep
  157. Texture om gedraaide sweepNurbs
  158. material noise naar vertex map
  159. Vloer "vies" maken
  160. Domme vraag
  161. Cinema 4D into Unity 3D (texture problem)
  162. 360° foto's
  163. mapping textures
  164. 2Dimage on sphere
  165. Missing texture
  166. hdri files vinden in R17
  167. Expanded Polyprop
  168. Subdivision Surface texture
  169. Straighten UV's in BodyPaint?
  170. Materiaal in R18 viz
  171. uvmap rechttrekken
  172. Displacement material exporteren naar element 3D
  173. UV mapping
  174. Mapping laten doorlopen
  175. lumas shader met indirecte verlichting
  176. hoe voorkom ik dat de texture steeds hetzelfde is met mograph
  177. FilterForge
  178. Fit texture op een plane mbv ratio