PDA

View Full Version : StripTease

MacObsession
13th August 2009, 15:21
Hallo,

Na lange tijd bezig te zijn geweest met een vernieuwde website, film montage en fotobewerking terug begonnen met 3D.
Ook heb ik nu een 3D logo ivp de tekst. :-)

Hieronder een eerste Def. WIP van StripTease

Werktijd: 2 dagen (16uur)
Poser Pro en Cinema 4D voor het 3d gebeuren, kleuren correctie's photoshop.

Het hemd was een plezant werkje om te maken, wip hemd volgt.

Groeten en reactie's welkom :-)

kijk ook even op mijn website voor alle werken, vergeet het gastenboek niet :-)

www.macobsession.be

Timmer
13th August 2009, 16:09
Fantastisch werk > leuk sfeertje! :)
Benieuwd naar de hemd Wip ...

GrtZ, Tim

MacObsession
13th August 2009, 16:18
Hier snel een wipje van het hemd, in een vorige fase zonder texture
Gemodeld vanaf een cube in symetrie daarna afzonderlijke verder bewerkt.

Daarna poser voor de houding, en dan met de magneet tool afwerken.

groeten

Rich_Art
13th August 2009, 17:17
Yeah leuk plaatje........

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Nebu
13th August 2009, 22:42
Het ziet er erg goed uit.:thumbup1:

Wat me nu wel een beetje stoort is de houding van de man op de stoel.
Hoe de armen nu een beetje stijf hangen, doet voor mij de sfeer een beetje teniet.
Ik denk als ze iets meer gebogen zouden zijn dat wat meer spanning in het plaatje zou brengen.
maar dat is mijn mening.

Cheers,

Nebu

MacObsession
14th August 2009, 15:47
Hier een tweede final, camera iets gedraaid en de vrouw een kleedje gegeven.
Kleuren bijgewerkt photoshop als ook wat touch ups.

vindt deze geslaagder

groeten

Rich_Art
14th August 2009, 15:52
Geinig.... Ik zie nog wel wat AA artifacts op de vloer.
Het lijken wel mannequins.. :)

Peace,

MacObsession
14th August 2009, 15:57
mannequins, bedoel je dat het er wat realistischer uitziet dan anders? of gewoon omdat ze mager zijn?

hier nog het kleedje, in deze render komt het niet zo goed uit, mabon
In de uiteindelijke render word er 2x het kleed object gerenderd over elkaar, dit geeft een zacht effect zie de render.

Rich_Art
14th August 2009, 16:22
Nee ik bedoel dat het geen "echte" zijn maar poppen. Of dat goed is weet ik niet.
Als je "echte" mensen in je gedachten had dan is het niet goed. Had je mannequins in gedachte dan is het goed.

Peace,

freuteken
15th August 2009, 22:21
zeer artistiek, puur 3D? of veel postwerk?

missingpixel
15th August 2009, 22:33
Mooie belichting.
Ik hou wel van de tinten in overgang tussen geel/oranje en groen.
Alleen oogt de schaduwpartij nu wat vreemd in je tweede final. Aan de rechterzijde van het beeld bedoel ik.
Ik vind de benen, voeten, enkels en handen altijd erg knap bij je dames.
In je tweede final komen die ook beter naar voren, which is a good thing!
Misschien is er nog wat werk aan het aangezicht, maar dat is makkelijk praten van hieruit natuurlijk ;-)

Ow, en je nieuw logo: apart en bovendien erg mooi!

missingpixel
15th August 2009, 22:35
Misschien kan je er nog een extra layer bovenop zetten met een motion blur op het meisje om het nog wat dynamischer te maken.

Rgds

=P

MacObsession
18th August 2009, 11:54
puur 3D :-)

bijna niks postwork, buiten beetje blur op de das.
Kweet dat ik dat kan regelen in cinema, maar object blur deed niet zo veel?
Dus handiger in photoshop, voor de rest een kleurenprofiel, hue & saturn, levels en contrast. Dan een overlay laag voor een menselijker beeld, voor sommige blijkbaar nog steeds nit echt genoeg :-) Maar blijft een heel moeilijke materie. Maar voor een of ander zijn de modellen dood, er zit geen leven is, moet is uitzoeken hoe ik dat kan fixen.

groeten

MacObsession
18th August 2009, 12:02
THX, ja mits ik toch altijd vrouw'kes maak moest het iets zijn met een vrouw. Ik wou ook altijd al een 3D logo, en maak graag vrouwelijke kleding, dus was het idee geboren. Ook pink vind ik een geweldige kleur :-)

De schaduw zou toch juist moeten zijn, gewoon genieten van het beeld zou ik zeggen. Een volgend idee voor een volgend werk zat vanochtend in mijn mailbox :-) Reclame van clint, een foto van Rosie Huntington Whiteley in lingerie. Waarschijnlijk wordt het de voorlaatste foto. :-)

Maar moet alleen iets zoeken op het haar, want heb geen hair plugin :-((

ps: iemand die de actie van design express heeft genomen? iets van een service contract van 1 of 2 jaar waarin je de update's krijgt? maar begrijp er niet zo heel veel van?

Mooie belichting.
Ik hou wel van de tinten in overgang tussen geel/oranje en groen.
Alleen oogt de schaduwpartij nu wat vreemd in je tweede final. Aan de rechterzijde van het beeld bedoel ik.
Ik vind de benen, voeten, enkels en handen altijd erg knap bij je dames.
In je tweede final komen die ook beter naar voren, which is a good thing!
Misschien is er nog wat werk aan het aangezicht, maar dat is makkelijk praten van hieruit natuurlijk ;-)

Ow, en je nieuw logo: apart en bovendien erg mooi!

dr paaj
18th August 2009, 13:16
De actie van Desing Express houdt in:

Een service contract, of een upgrade protection plan is een overeenkomt waarin de upgrades zijn verwerkt voor een vaste prijs, deze is van te voren bepaald en wanneer een upgrade uitkomt krijg je deze automatisch toegezonden.
Zo kun je makkelijk budgetten plannen voor je software, zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Als je een nieuw systeem koopt dan ook altijd de laatste versie van CINEMA 4D hebt.

Het service contract sluit je af voor 2 jaar, waar je op het eerste jaar 50% korting krijgt. Dit is goedkoper dan de upgrade achteraf.

Afhankelijk van je bundle en/of modules van CINEMA 4D wordt de prijs van de service agreement bepaald.
Kijk hier maar eens (http://www.cinema4d.nl/nieuws/design-express-front/zomeractie-bespaar-50-op-het-c4d-upgrade-plan/) voor een idee.

Mocht je vragen hebben kun je ons altijd contacteren om een offerte of meer uitleg te krijgen.

MacObsession
18th August 2009, 13:32
Ja ok, 2 jaar is 137 euro.

Maar dan moet ik nog is dat er een update is 50% betalen van het update bedrag en deze wordt dat automatisch verzonden. Zoiets?
Maar cinema maakt maar een update 1x op 2 jaar ???

kan je een prijs maken voor een core + advanced render module?

je mag altijd mailen: info@macobsession.be

had jullie een mailtje gestuurd maar blijkbaar naar de verkeerde dienst :-)

De actie van Desing Express houdt in:

Een service contract, of een upgrade protection plan is een overeenkomt waarin de upgrades zijn verwerkt voor een vaste prijs, deze is van te voren bepaald en wanneer een upgrade uitkomt krijg je deze automatisch toegezonden.
Zo kun je makkelijk budgetten plannen voor je software, zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Als je een nieuw systeem koopt dan ook altijd de laatste versie van CINEMA 4D hebt.

Het service contract sluit je af voor 2 jaar, waar je op het eerste jaar 50% korting krijgt. Dit is goedkoper dan de upgrade achteraf.

Afhankelijk van je bundle en/of modules van CINEMA 4D wordt de prijs van de service agreement bepaald.
Kijk hier maar eens (http://www.cinema4d.nl/nieuws/design-express-front/zomeractie-bespaar-50-op-het-c4d-upgrade-plan/) voor een idee.

Mocht je vragen hebben kun je ons altijd contacteren om een offerte of meer uitleg te krijgen.