PDA

View Full Version : Gelieve uw winkelwagen steeds terug in de stalling te plaatsen AUB

PeterL
20th March 2009, 09:21
Gisterenavond even een render gemaakt met m' n winkelwagentje.
Had het wat aangepast zodat ze probleemloos in elkaar geschoven konden worden en dit was het resultaat: complete chaos ! :001_tongue:

Peter

Rich_Art
20th March 2009, 09:49
Haha ik vind hem gaaf.....

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

brammezz
20th March 2009, 10:06
mooi details :thumbup1:

PeterL
20th March 2009, 10:12
Leuk ??
( metaalachtige stem ) " Rich DRINGEND bij de winkelwagens gevraagd !!! "
:laugh:

Peter

Rich_Art
20th March 2009, 10:16
Wil die meneer die er zo'n zooitje heeft gemaakt zich melden bij de winkelwagens.
Wij verwachten dat deze netjes worden terug gezet op de plek waar ze vandaan kwamen. Dank U.

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Mazur
20th March 2009, 12:20
Peter, leuke plaat! Tja, voor de winkelier en de mensen die hun bolide te dicht bij de winkelwagentjes hebben geparkeerd is het natuurlijk een ramp. Misschien kun je nog wat achtergebleven kassabonnetjes of wat ander 'vergeten' troep toevoegen.

base80
20th March 2009, 13:58
Prachtige prent!
Spectaculair wat je allemaal kan doen met herhalingen van een object.

Dutch_Stylez
20th March 2009, 14:11
erug leuke render... vindt de sugestie van Mazur ook wel geslaagd, verlaten kassabonnetjes horen bij winkelwagens en mischien ook nog wat reclame op de handgreepen...
Mischien is dat dan ook wat te druk... alleen een ideetje wat in mij op kwam...
Ziet er nou al gaaf uit...

heb je de wagenconstructie met splines gedaan?

Greetz Dutch

Marijn
20th March 2009, 16:43
Ik vind hem ook erg leuk! Wat extra dingen toevoegen kan inderdaad geen kwaad, nu is het een beetje leeg op de grond. Maargoed, geestige render vooral en mooie karretjes :thumbup1:

PeterL
22nd March 2009, 01:09
Hey jongens, dankjewel !

Ik had eerst een render gemaakt met een rijtje van die dingen om te kijken of ze netjes ineenpasten.
Omdat dat veel te " clean " leek, heb ik ze maar op een hoopje gegooid en vond dat leuk genoeg om hier te posten, vandaar... :001_smile:

Wel spijtig dat het forum de jpeg nogmaals gecomprimeerd heeft ( was wat te zwaar denk ik ) , want nu is de afbeelding wat " flou ".

Het zou inderdaad leuk zijn als er wat rommel in zou liggen, maar ik wilde eigenlijk gewoon weten of het met slechts één object ook een leuk plaatje zou worden - wat blijkbaar toch ook kan.

De meeste onderdelen zijn inderdaad met splines en SweepNurbs gemaakt.

Hieronder nog eentje van het model op z' n eentje.

Peter

Mazur
22nd March 2009, 01:22
Het was een experiment dat lekker uitpakte. Het karretje alleen ziet er wat eenzaam uit. Misschien kun je er een 'Sweepnerd' in leggen? (Blote vrouw met een bezem of een zweepje). Hehehehe...

PeterL
22nd March 2009, 01:32
Bas, Bas, Bas toch ! ( is dat dan trouwens geen " SweepNIMPH " ? )

Peter

base80
22nd March 2009, 01:35
Persoonlijk stop ik toch veel liever een cube in een HyperNYMPH

Dutch_Stylez
22nd March 2009, 11:49
:tongue_smilie: ... interessant wat jullie voor ged8tes krijgen bij het zien van een paar winkelwagens... :001_tt2:

Greetz Dutch

Morris
22nd March 2009, 12:21
Zeer leuk beeld Peter L :thumbup:
Shopping Car Mayhem...love it

Morris

missingpixel
15th April 2009, 10:46
Hey Peter,

Misschien kan je nog even een andere texture op je floorobject gooien.
Donker asfalt oid, zo vergroot het contrast wat in je render. Nu doet het naar mijn gevoel wat euhm grijzig/vaal aan.

Maar euhm, leuke zijsprong op een opdracht!

Rgds

Pieter

Marijn
15th April 2009, 10:47
hey missingpixel, leuk je hier te zien!