PDA

View Full Version : Verbeteringen forum?

Marijn
21st November 2009, 17:41
Hoi allemaal,

We zijn nu toch al een aardige tijd online met het forum, en het wordt gelukkig ook steeds drukker. Een mooi moment om eens te bekijken of er geen zaken zijn die jullie storen, of die beter kunnen. Laat maar horen!

Om zelf maar meteen een start te maken: ik vind het aantal getoonde posts op de frontpage wat te weinig. Ik zou dat aantal dus graag een beetje verhogen. Indien meer mensen die wens hebben pas ik het meteen even aan.

Rich_Art
21st November 2009, 17:53
Ik ben ook erg benieuwd wat iedereen te vertellen heeft. :) op/aanmerking enz.

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Tom
21st November 2009, 18:31
ik heb het reeds ergens vermeld

Maar ik denk dat een pinned thread met een kort overzicht en de links naar tutorials en tools enzo moet komen.

Veel informatie hebben is enkel nuttig als je het makkelijk kan vinden ;)

Marijn
22nd November 2009, 02:02
Dat is inderdaad een goeie. Een thread voor textures hebben we al, maar andere nuttige threads mogen er natuurlijk altijd bij. Als je je geroepen voelt mag je er sowieso een aanmaken, dan maken we die sticky.

pgrooff
22nd November 2009, 12:23
Ik ben er ook voor om het aantal getoonde post op de frontpage te verhogen.

Daarnaast complimenten!

Mazur
22nd November 2009, 14:53
Ik zou het prettig vinden om sneller terug te kunnen bladeren in de threads. In de portal, waar nu een tiental onderwerpen staan, zouden kleine buttons kunnen worden toegevoegd om dat te kunnen doen. Zoiets als gedaan is binnen de onderwerpen, 'go to page...'

Marijn
22nd November 2009, 15:01
Er zit op de portal al een "go to last post" knop bij elke thread, en vanuit de thread kan je dan eventueel terugbladeren. Maar als ik het goed begrijp wil je dus direct kunnen kiezen of je naar pagina 1,2,3... etc. gaat?

Tom
22nd November 2009, 16:48
wel er is nog iets dat ik zou veranderen.

Nu komen nieuwe plugins in de nieuws sectie.... kan je die niet meteen in de plugin sectie laten zetten? want nu zit je met plugins in de plugins en ressies en met plugins in het nieuws....

en eventueel een "externe contest" topic waar gewoon wedstrijden op andere fora worden vermeld als ze van start gaan tijdens onze lange contests, mits sommige mensen soms is een ander projectje willen hebben als hetgene waar ze zo lang aan werken

Mazur
22nd November 2009, 20:53
Uh, zoiets. Kun je snel even terug kijken naar een thread die net even is verdwenen uit het zicht.

Marijn
22nd November 2009, 21:14
Aah, op die manier :) Ik verhoog in ieder geval gewoon even het aantal posts op de frontpage. Een per page functie zoals je aangeeft is ook een leuk idee, ik moet eens zien of dat mogelijk is.

@Tom: Een apart subforum voor plugins kan natuurlijk wel ja.

MacObsession
25th November 2009, 17:05
ja meer post op de frontpagina's is super handig. Ook het bladeren zou wel leuk zijn. Ik zou ook duidelijk bovenaan een topic maken met tutorials, plugins enz. Nu ist soms zoeken waar wat staat. Dus ik zou dit bijplaatsen waar nu Portal, User CP, All albums enz staat. Ook zoals eerder genoemd de contest zou leuk zijn.

Ook mischien een vote op de wips die worden gepost, of beter de finals. Vind altijd bijzonder leuk dat ik reactie's krijg op een werk. Zo hebben we nog een reden meer om wips en finals te posten. En zo eventueel een top 10 uitbouwen.

eventueel een beoordeling met jury en public gasten. Zo weten we wat Marijn, Rich-Art enz vindt en wat er beter kan (de werkpunten) en wat de gasten vinden.

zou ik super vinden!

jonathan
26th November 2009, 01:23
eerst en vooral fantastisch werk met het forum alles blijft lekker vlot lopen en is tevens ook duidelijk en overzichtelijk.

2nd heb al goeie tips gezien vooral de plugin section is best wel handig :D

anyways zelf dacht ik aan een post prossesing subforum. (dit kan algemeen zijn gezien hoofdzaak c4d is) maar dit lijkt me wel handig om ook hierover tips and tricks te kunnen delen met elkaar.

greets jona.