PDA

View Full Version : Het gaat lekker met Maxon

Rich_Art
29th March 2009, 22:48
Hoi Allemaal,

Lezen maar...:thumbup:

LINK (http://maxon.net/pages/dyn_files/dyn_htx/htx/2594/02594_02595.html)

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Marijn
29th March 2009, 22:52
Ik had hem ook gezien, super! Ben benieuwd welk aandeel BodyPaint heeft in de sales, want die doet t volgensmij ook erg goed. In ieder geval zeer mooie cijfers.

Rich_Art
29th March 2009, 22:53
ja ik hoorde van de week via een bron dat er nieuwe/extra programmeurs aangetrokken zijn......

Peace,

Marijn
29th March 2009, 23:06
Dat heb ik ook vernomen via een bron! Die bronnen van ons toch :lol: Anyway, maakt me wel erg nieuwsgierig waaraan ze bezig zijn. Hopelijk een hele mooie AR3.5 (al zou dat wel vervelend zijn voor de jongens van vray natuurlijk).

Shademaster
30th March 2009, 00:44
Dat heb ik ook vernomen via een bron! Die bronnen van ons toch :lol: Anyway, maakt me wel erg nieuwsgierig waaraan ze bezig zijn. Hopelijk een hele mooie AR3.5 (al zou dat wel vervelend zijn voor de jongens van vray natuurlijk).

Maxon gaat als de brandweer en de rest ligt half op zijn gat :D (aandeel technisch gezien).

Dit word goed weer jongens!

Shademaster
30th March 2009, 00:46

Jongens van Vray zijn zelfs een keertje langs geweest op maxon HQ om met de programmeurs te overleggen over een nog betere integratie he? Wel erg oke dat ze zo open zijn!

Ik denk dat AR 3.5 niet zozeer een concurrent zal worden, eerder een 'andere smaak' :).

base80
30th March 2009, 01:02
Ik denk dat er nu echt wel andere prioriteiten zijn in de ontwikkeling van Cinema4d dans een render-engine.
De hele dynamics omgeving moet herzien worden om van deze tijd te zijn, De textuur pipeline heeft een beurt nodig, pyrocluster moet vernieuwd, TP is antiek,...
Zometeen is er helemaal niks meer te renderen als deze modules niet bij de tijd blijven.

En dan zijn er nog beloftes van vloeistoffen of een betere clothilde... we zullen wel zien

Marijn
30th March 2009, 08:59
Das allemaal waar, maar 90 procent van de mensen die ik ken die professioneel bezig zijn klagen toch over de verouderde AR. Die was drie jaar geleden al hopeloos achterhaald en dat is ie nog steeds. En aangezien R11 een verbeterde GI bracht lijkt het me vrij logisch dat ze de rest van AR ook updaten, anders zit je nog altijd met een half product. Maargoed, we zullen zien. De dingen die jij noemt zijn ook absoluut aan een update toe, maar zijn minder prominent aanwezig in de pipeline van menig 3Der. De renderengine blijft toch absolute core. Is natuurlijk jammer voor de echte puristen die het maximale uit een 3D app proberen te halen, maarja. Soit, we zullen zien he.

telnoi
31st March 2009, 15:28
Jongens van Vray zijn zelfs een keertje langs geweest op maxon HQ om met de programmeurs te overleggen over een nog betere integratie he? Wel erg oke dat ze zo open zijn!

Dat moet ook wel, gezien het aantal Vray gerelateerde crashes dat wij binnen krijgen. Maar goed, het is natuurlijk geweldig dat wij zoveel render engines tot onze beschikking hebben.

Verder, leuk om al die speculaties te lezen ;)

Rich_Art
31st March 2009, 17:13
Hahaha... Ja alleen jullie weten hoe en wat, dat is waar...

Peace,

Marijn
31st March 2009, 21:13
Dat moet ook wel, gezien het aantal Vray gerelateerde crashes dat wij binnen krijgen. Maar goed, het is natuurlijk geweldig dat wij zoveel render engines tot onze beschikking hebben.

Verder, leuk om al die speculaties te lezen ;)Ik moet eens dringend gaan soliciteren om beta-tester te worden geloof ik! Anyway, tis leuk om te weten dat er op de een of andere manier in ieder geval onze stem wordt gehoord.