PDA

View Full Version : Interieur Visuals

Morris
10th March 2009, 21:21
Hoi iedereen,

In bijlage een aantal interieurrenders die ik het voorbije jaar heb gemaakt, om een beetje de "feel" te krijgen, voornamelijk van de belichting dan, wat voor mijn part toch het moeilijkste is voor een mooi interieur-render.

Enjoy.

Morris

Marijn
10th March 2009, 21:30
Die derde kende ik nog helemaal niet, erg mooi! Nummer twee is nog altijd mn favoriet, de details zijn zo rijk dat t echt een toprender is.

Morris
10th March 2009, 22:00
Jah...die derde was m'n eerste échte grote Arch Viz project, nooit helemaal afgewerkt geraakt, het was nog iets te hoog gegrepen voor me toen op die moment. (is denk ik van anderhalf jaar geleden ofzo)
Ooit werk ik hem nog wel eens af
Hier nog een paar beeldjes van dat project, beetje crappy, maar t geeft een idee waar ik naartoe wilde met deze scene

Groeten,
Morris

Rich_Art
10th March 2009, 22:02
Niks crappy.... zien er gewoon super uit allemaal,,

Peace,
Rich_Art. ;)

Marijn
10th March 2009, 22:07
Vind ik ook, zeker qua model niks op aan te merken. De belichting is wel duidelijk vooruitgegaan in je nieuwe werk, al is die hier zeker ook niet slecht.

sfBlackfox
29th April 2009, 22:49
het enige spijtige in de 2de render vind ik de hdri, hoewel hij er redelijk degelijk uitkomt zie je wel nog steeds dat er wat vervorming en klopt hij niet met de camera instellingen :)

verder helemaal geen commentaar! heel mooi werk

Morris
30th April 2009, 09:23
Thanx sfBlackfox.

Toch even meegeven dat geen enkele van deze renders met HDRI's is gemaakt.
In de tweede render waar jij van spreekt staat gewoon een geslicete cylinder (+/- 270 graden) rond de scene met een foto van die omgeving erop gemapped.
en dan nog wat gespeeld met de Exposure om de overbelichting te krijgen.

Greetz,
Morris

e.math.
6th May 2009, 11:00
Héél mooi werk, de 2de vind ik zalig.
Ik vraag me af hoe je die texture maakte op uw zetels (stof).