PDA

View Full Version : archi visuals

charlemagne
10th June 2010, 19:47
geïnspireerd door Rikke, een paar archi visuals die ik een paar maanden geleden heb afgewerkt.

met Vray gerenderd.

ch.

Trax
10th June 2010, 20:01
Ik ben een totale leek maar ik vind ze er fantastisch uitzien. Zelf zou ik ook graag zo'n kamers maken. Top!

Rich_Art
10th June 2010, 20:37
Ziet er goed uit Charlemagne...

Peace,
Rich_Art. :t:

rikke
11th June 2010, 10:10
He, die kende ik al, ik meen ze onlangs gezien te hebben op de website van een fabrikant van gordijngevels of zoiets.
Schitterend werk, het enige wat een beetje CG aandoet zijn de planten op de interieurbeelden.
Ik heb nog véél te leren...

charlemagne
11th June 2010, 11:36
He, die kende ik al, ik meen ze onlangs gezien te hebben op de website van een fabrikant van gordijngevels of zoiets.
Schitterend werk, het enige wat een beetje CG aandoet zijn de planten op de interieurbeelden.
Ik heb nog véél te leren...

fabrikant van gordijngevels, dan interesseert het me wel bij wie, want ik heb ze gewoon gemaakt voor een lokale projectontwikkelaar.

nog veel te leren, ik weet het niet hoor, hangt veel van de klant af of hij er budget voor heeft of niet om het onderste uit de kan te halen. Deze had redelijk wat centen over voor zijn prentjes. (altijd te weinig natuurlijk, maar kom ;-)

ch.

ichi.one
11th June 2010, 11:53
nice work
één opm. ik vind het groen in het glas van de buiten beelden vreemd
een beetje te weinig reflectie, te diffuse misschien ?
maar glas is altijd een moeilijk punt: de klant wil altijd zoveel mogelijk
naar binnen kunnen kijken, tegenover dat glas in 80% van de gevallen
zwart/reflectie zo moeten zijn

charlemagne
11th June 2010, 12:15
nice work
één opm. ik vind het groen in het glas van de buiten beelden vreemd
een beetje te weinig reflectie, te diffuse misschien ?
maar glas is altijd een moeilijk punt: de klant wil altijd zoveel mogelijk
naar binnen kunnen kijken, tegenover dat glas in 80% van de gevallen
zwart/reflectie zo moeten zijn

je hebt het zelf gezegd, klant wil 'uiteraard!' naar binnen kunnen kijken, glas zou eigenlijk bijna wit moeten zijn van de reflectie van de sky, en dan met een plaatje van de gevels van de overzijde erin. Vinden ze meestal niet leuk.

ch.