View Full Version : What-A-Men-Wants
MacObsession
8th August 2010, 22:25
Hallo,
Heb even andere dingen gedaan, en was druk bezig met de iPad :-)
Onder andere een volledige nieuwe website, boordevol leuk artwork en foto's.
Om jullie weer in mijn sfeer te brengen, hier mijn laatste model, gemorph met poserpro, render in cinema 4D postwork in photoshop.
i am back :-)
Nieuwe wips volgen weldra, en megan zal er zeker in mee spelen, zo heet ze trouwens :)
groetjes en check mijn site maar eens, sorry PC mensen, maar is geoptimaliseerd voor de iPad, maar best goed te bekijken zonder :-)
Rich_Art
9th August 2010, 07:15
Aha ik miste de vrouwen van jou al. :)
Peace,
Rich_Art. :t:
MacObsession
9th August 2010, 13:54
wat is hier nog aan te verbeteren?
Had ietsje meer reactie verwacht, wel veel views :unknw:
groeten
Marijn
9th August 2010, 14:26
Ik vind het een geslaagde render - leuke compositie en mooie kleuren. Als je echt voor fotorealisme gaat zou ik eens aan de slag gaan met SSS voor de huid, en een ander reflectiemodel voor de oogbol.
Rich_Art
9th August 2010, 14:57
Ik vind het ook prima zo. Misschien zoals Marijn al aanhaalt, wat SSS.
En verder heb ik niet veel opmerkingen buiten het feit dat ik bij mijn poser standpunt blijf. :)
Peace,
MacObsession
9th August 2010, 15:05
Ik vind het ook prima zo. Misschien zoals Marijn al aanhaalt, wat SSS.
En verder heb ik niet veel opmerkingen buiten het feit dat ik bij mijn poser standpunt blijf. :)
Peace,
maar het betert toch hoop ik?
THX
olbo
9th August 2010, 15:47
Hey MacObsession.
Jouw vrouwen zijn altijd welkom ;-)
Reacties valt inderdaad tegen. Veel kijkers, weinig praters...
Rich_Art
9th August 2010, 15:59
Ja wel beter idd.... :)
En idd veel kijkers heel weinig praters. Jammer maar het is niet anders.
Peace,
sfBlackfox
9th August 2010, 16:25
:) Ik vind dat de ogen te veel naar voren kijken. De richting van de ogen heeft verband met de context waarover je denkt. Zo is naar beneden kijken een indicatie dat je over je gevoelens nadenkt, terwijl als je naar boven kijkt je iets probeert te herinneren.
Verder vind ik het een heel leuke render, juist de kleur van de lippen zou ik eventueel veranderen naar een lichtere tint.
mve
9th August 2010, 16:39
Hoi macO,
Het is niet gemakkelijk om een persoontje neer te plaatsen in 3d, en al zeker niet een vrouwlijk. Het hoofd is één van de moelijkste dingen die je realistisch kan laten overkomen, zowel in 3d als in een andere art vorm ( wat mijn opinie blijft, daarom waag ik me er niet aan).
Je werken blijven groeien, maar hier mijn brokje kritiek:
- nogal gezwollen boven de bovenlip
- geef het eens een realisch kastanjebruin, blond of zwart haar, het is net of ze haar haar in het zwart heeft laten kleuren dat het blauw blinkt.
- haar blik is iets te zielloos, geef eens wat meer uitdrukking, geen etalage pop ( vrouwen kunnen lachen, grijp je kans deze te doen lachen zonder een grap te vertellen )
- verder: lippen, ogen en die neus, prima man!
Groeten,
MacObsession
10th August 2010, 13:05
bedankt voor de reactie's, ik ga deze zo laten. MAAR zal er rekening mee houden op het volgende model.
Kleur lippen, haar is erg persoonlijk, dus daar kun je echt alle kanten uit.
De blik, kan ik wijzigen, maar dan vondt ik persoonlijk ze niet meer sexy.
De ogen staan nu perfect voor deze look, maar ook daar zullen smaken wel verschillen. Ik ga zeker de comments bewaren voor volgend model!
Heb al een leuk referentie model in gedachten, alleen nog een goede foto vinden. :-)
groetjes
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.