View Full Version : Soms zijn er filmpjes.......
Rich_Art
22nd April 2009, 19:53
Hoi Allemaal,
Zie link hieronder.
Gewoon even bekijken en verbazen over de fietskunst van deze gast...
Ik heb vroeger ook veel gereden op een BMX en rare dingen gedaan maar die vallen in het niets bij deze dude....
LINK (http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o&feature=channel_page)
Peace,
Rich_Art. :thumbup1:
Marijn
22nd April 2009, 20:09
In de eerste plaats: wow! Heel erg indrukwekkend inderdaad.
En in de tweede plaats: BMX'ende Rich? Zijn daar geen filmpjes van? :001_rolleyes:
Rich_Art
22nd April 2009, 20:15
Haha nee jammer hè. Maar ik heb vroeger echt veel gereden. Wij hadden een Amerikaan als vriend. Zijn vader was voor 1 jaar in Nederland. Via die gast leerde wij de BMX kennen. Hij was ook zo'n kunstenaar met de BMX. We hadden toen een club van een mannetje of 15. Allemaal dezelfde BMX (zwart met goud) en maakte de buurt onveilig... Leuke tijd was dat..
Peace,
Mazur
22nd April 2009, 20:25
Puuuuuh, da's niet niks wat die gast kan....
Niks geen bmx vroeger... de fiets van m'n opa mocht ik hebben. Wat nog net wilde was tijdens het rijden de beide wielen gelijktijdig 5 cm van de grond krijgen, maar daar hield het dan ook mee op. 't Was ook best lastig fietsen met houten blokken op de trappers.
Morris
22nd April 2009, 20:42
Damn, damn, Danny
Kreeg het er warm van
Greetz,
Morris
PeterL
22nd April 2009, 21:04
Ok, en nu de video van al die keren dat die kerel met z' n sm***werk in het gips gezeten heeft :w00t:
... We hadden toen een club van een mannetje of 15. Allemaal dezelfde BMX (zwart met goud) en maakte de buurt onveilig... Leuke tijd was dat...
Oh zo, de John Player Special bikers-gang dus , Rich ? :lol:
Peter
Rich_Art
22nd April 2009, 22:29
Haha ja zoiets idd...
Peace,
Shademaster
22nd April 2009, 23:13
Haah! BMX goeie ouwe tijd. Je had toen de eerste Nintendo, Teenage Mutant Ninja Turtles en Transformers.
Het hoogst haalbare aan acrobatiek die ik ooit met mijn BMX heb uit weten te halen is gewoon het befaamde 'Heuvel-af-dender-zonder-op-je-bek-tegaan'. Op een gegeven moment ontdekte ik waarom er schuimrubber om het stuur zat :D .
Die Danny verdient een Oscar.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.