PDA

View Full Version : EXpresso Eenvoudig, deel 04

roobol
26th April 2009, 12:45
Hallo allemaal,

Een hele makkelijke aflevering dit keer, geen nieuwe nodes, maar gewoon een vervolg op deel 03. Deze tutorial is ook een deel van animatie 1 les 7 op het CVO in Leuven. Mijn studenten moeten die slinger niet alleen met Xpresso, maar ook met F-curven animeren (dus wie dat eens proberen wil, die mag... :-) Alle C4D bestanden (start en eind) zijn zoals altijd weer bijgevoegd.

Rich_Art
26th April 2009, 19:51
Bedankt voor de bijdrage..

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Marijn
27th April 2009, 23:09
ziet er weer goed uit! wat betreft de f-curves uitdaging: met het nieuwe motion clip systeem heb je daar toch ongeveer even gemakkelijk controle over als met xpresso. Ik zag dat 3DKiwi een zelfde tutorial heeft maar dan met f-curves, dus de geinteresseerden kunnen eens vergelijken.

roobol
27th April 2009, 23:22
Motion clip, hmm..., het wordt misschien eens tijd dat ik R11 ga installeren en al die moderne fratsen eens uitprobeer :-))

Rich_Art
27th April 2009, 23:28
Haha ja het is er wel op vooruit gegaan iig..

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Henk Visser
18th September 2009, 12:24
even een reactie bij nummer 4, want ik val er nu pas in : great stuff. lekkere heldere uitleg en mooie stapsgewijze opbouw. thumbs up !

DebbyCat
20th February 2011, 18:29
Hallo allemaal,

Een hele makkelijke aflevering dit keer, geen nieuwe nodes, maar gewoon een vervolg op deel 03. Deze tutorial is ook een deel van animatie 1 les 7 op het CVO in Leuven. Mijn studenten moeten die slinger niet alleen met Xpresso, maar ook met F-curven animeren (dus wie dat eens proberen wil, die mag... :-) Alle C4D bestanden (start en eind) zijn zoals altijd weer bijgevoegd.

Goh, amai, da belooft... :(