View Full Version : Het Schaduwduel - Lucky Luke Animatie
pgrooff
14th February 2011, 13:04
Is lucky Luke echt sneller dan zijn schaduw?
Bekijk het hier (http://www.youtube.com/watch?v=ix0de9Sv6Sk).
Rich_Art
14th February 2011, 13:09
Bedankt voor de link. Vanavond eens kijken. :)
Peace,
Rich_Art. :v:
PeterL
14th February 2011, 13:21
Een leuke, Pim. Knap werkje ! :t:
Peter
Marijn
14th February 2011, 17:03
Geestige animatie inderdaad. Ik zou wel de belichting op zijn gezicht minder rood maken. Leuk concept ook!
Genie
14th February 2011, 17:18
Leuk gedaan ,petje af :hi:
douwe
14th February 2011, 18:58
tof te zien dat je een verhaaltje probeert te vertellen.
ik moei me uiteraard nergens mee, maar ik heb toch een gouden tip :
probeer met de beelden die je nu hebt, dus zonder opnieuw te gaan renderen of animeren, met simpele montage hetzelfde verhaaltje nu eens in maximum 10 seconden verteld te krijgen. de impact van de clue gaat er des te sterker mee worden.
(ipv al hetgeen niet echt essentieel is voor het verhaal er gewoon uit te knippen, kan je eventueel, als je montagesoftware dat toelaat, de camerabewegingen zwaar versnellen. dat gaat hier zeer goed werken. het zal je verbazen hoeveel sterker het filmpje wordt. )
d
pgrooff
14th February 2011, 22:53
probeer met de beelden die je nu hebt, dus zonder opnieuw te gaan renderen of animeren, met simpele montage hetzelfde verhaaltje nu eens in maximum 10 seconden verteld te krijgen. de impact van de clue gaat er des te sterker mee worden.
(ipv al hetgeen niet echt essentieel is voor het verhaal er gewoon uit te knippen, kan je eventueel, als je montagesoftware dat toelaat, de camerabewegingen zwaar versnellen. dat gaat hier zeer goed werken. het zal je verbazen hoeveel sterker het filmpje wordt. )
d
Ok, dat ga ik eens proberen, bedankt.
Rjsmal
16th February 2011, 12:52
he leuke animatie :D ik heb er van genoten.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.