PDA

View Full Version : Uitslag Lounge Wedstrijd

Marijn
3rd May 2009, 21:53
hoi iedereen,

de uitslag van de wedstrijd is bekend! Tromgeroffel....

1. olbo
2. genie
3. ray3D
4. vuurstorm
5. [bo]
6. Bram

Gefeliciteerd olbo, en de rest van de winnaars! Olbo mag nu als eerste zijn prijs uitkiezen (1x plugin pack, 1x car tutorial of 4x MAXON sleutelhangers). Daarna de nummer twee, etcetera. Winnaars mogen mij een PB sturen met hun adres gegevens, zodat de prijzen kunnen worden opgestuurd.

Iedereen hartelijk bedankt voor de deelname, en verwacht op zeer korte termijn een nieuwe challenge met een wat breder thema. Ben je buiten de prijzen gevallen, niet getreurd, je krijgt dus spoedig een nieuwe kans.

Rich_Art
3rd May 2009, 22:23
Gefeliciteerd guys.....

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Genie
3rd May 2009, 22:36
:w00t: Yes!..oh yeah baby!,
gefeliciteerd Olbo met je eerste prijs..zeker verdiend!
en uiteraard een groot compliment aan de organisatie ; een dergelijke opkomst is toch een fantastische start voor een nieuwe site

kortom, :thumbup1:

jonathan
3rd May 2009, 23:09
proficiat aan alle winnaars en tevens aan alle deelnemers. Er zaten zeer leuke inzendingen tussen.

hopelijke behouden we dezelfde intresse en deelname aan toekomstige wedstrijden.

greets jona.

[bo]
3rd May 2009, 23:54
Mijn sleutels liggen te wachten :w00t:
En :thumbup: voor alle deelnemers!

AlexDG
4th May 2009, 00:58
helaas ! :)

Morris
4th May 2009, 08:14
Proficiat aan iedereen.
...en aan de deelnemers die net niet in de prijzen vielen,
op naar de volgende challenge :w00t:

Groeten,
Morris

olbo
4th May 2009, 10:00
Bedankt! Had ik niet helemaal verwacht. (dit is mijn eerste nr 1 victory)

Nou, ik zal eens een prijsje uitkiezen: de plugins lijken me wel wat, alleen hoop ik niet dat de plugins zijn gekoppeld met het serienummer van cinema, want ik wil uiteindelijk overschakelen naar een prive C4D pakket... (zakelijk pakket kan ik niet meenemen)

Hoge opkomst is leuk, alleen begonnen de meeste wel wat laat (vind ik). Maar een leuke hoge opkomst om voor te zetten voor de volgende wedstrijd. Zag leuke dingen voorbij komen...

Bedankt voor de prijs, c4dlounge team!

Marijn
4th May 2009, 10:10
Leuk om te horen olbo! Je stond overigens bij alle juryleden op plaats 1, dus het was een unanieme overwinning. De strijd tussen 2 en 3 was wat woeliger.

Wat betreft de serials: die zijn gekoppeld, maar de jongens van Blackstar zijn vriendelijk genoeg om je licentie over te zetten zodra je van licentie wisselt. Ik herinner me tenminste dat Rich_Art dit een tijdje geleden heeft gedaan en dat toen geen probleem was.

Ray3D
4th May 2009, 11:38
Olbo en Genie van harte gefeliciteerd!!!

En jury: bedankt!!

Ray

Bram
4th May 2009, 12:18
Bedankt :D

Kben zeer tevreden met mijn laatste plaats :p!

Grtz

Marijn
4th May 2009, 12:25
Je bent verre van laatste hoor Bram, maar aangezien er maar 6 prijzen zijn is er enkel een top 6 en geen top 20.

Genie
4th May 2009, 12:54
@olbo.. Laat ergens aan beginnen is ook altijd een probleem bij mij. Ik kijk altijd eerst naar 101 ideeen om dan tot de ontdekking te komen dat ik nog maar een weekje te gaan heb.....leermomentje dus :)
Gefeliciteerd met de plugins!

Oja, ik ging voor de sleutelhanger :tongue_smilie:

ray3d het woord is aan jou...

Ray3D
4th May 2009, 12:58
Hey Genie, serieus man ga je voor de sleutelhanger :blink: ?!?!

Ok, dan ga ik voor de car tutorial :thumbup:

Thanks Genie!!

olbo
4th May 2009, 13:11
@genie: het voortraject, het ontwerpen, kun je natuurlijk op het forum gooien voor reacties en hulp.

Genie
4th May 2009, 13:12
@ ray3d ik ben helemaal serieus...veel plezier met je nieuwe porsche !
@olbo mijn voortraject bestaat voornamelijk uit veel fotoos en internetpagina's bekijken .....om altijd uiteindelijk toch zelf op een idee te komen, dat dan weer wel.
Het is dus meer uit besluiteloosheid meestal dan aan een gebrek aan ideeen...ik had hiernaast nog een aantal ontwerpjes die de eindfase niet hebben gehaald uiteindelijk...ik zal er zo eentje posten.

Marijn
4th May 2009, 13:18
Genie heeft de car tutorial al een tijdje, dus een tweede exemplaar is dan een beetje teveel van het goede ;) Post maar Genie, ik ben benieuwd!

Genie
4th May 2009, 13:21
he Marijn zeg dat nou niet joh....nu leek ik even extra aardig :)

Marijn
4th May 2009, 13:28
Haha, das waar, maar dan lijkt het weer alsof niemand mijn tutorial wil :laugh: Om je imago toch weer op te krikken: Genie heeft me net via PB laten weten zijn MAXON sleutelhanger te doneren aan het rode kruis.

Genie
4th May 2009, 14:16
@marijn :laugh:
ok nu moet ik het natuurlijk ook nog even compenseren : KOOP ALLEN MARIJNS CARTUT!...hij is echt goed !

nu even in het kort het ideeproces van een genie :)

Omdat ik familie heb die in nieuw zeeland woont kom ik daar dus nogal eens en een van de symbolen van nz is een varen. nu groeit dat plantje op een nogal vrolijke manier wat resulteert in het volgende :
http://www.geocities.com/cbrenckmann/koru.jpg

Dit wilde ik dus overbrengen op mn bankje wat dus uiteindelijk ongeveer dit zou moeten worden (zie onder)

En dan denk je uiteindelijk...dit kan ook met een andere plant (in dit geval een vrucht) en kom je uit op een banaan....maar dat is logisch natuurlijk :)

olbo
4th May 2009, 14:24
@ Genie: misschien blijf je te veel bij je eerste idee hangen; dit is vaak een struikelblok voor andere (goede) ideeën. Maar op zich is hoe je zoekt wel goed voor originele opzetjes. De banaan is trouwen best leuk geworden...

Marijn
8th May 2009, 16:36
Voor de mensen die nog op hun sleutelhanger zitten te wachten: ik wacht nog altijd op een reactie van vuurstorm, pas als ik ook zijn adres heb kan ik zorgen dat de prijzen opgestuurd worden. Dus nog eventjes geduld helaas.

Henk Visser
8th May 2009, 22:58
Aan de winnaars proficiat (beetje laat , maar was ff op pad)

olbo
13th May 2009, 16:04
Ik heb de prijs binnen. Echt top hoor een wasmachine die ook nog kan koffiezetten.

Nogmaals bedankt.

(ben benieuwd of de plugins daadwerkelijk in de workflow bruikbaar zijn)

Rich_Art
13th May 2009, 17:03
Goed om te horen. :)

Peace,
Rich_Art. :thumbup1:

Genie
13th May 2009, 18:07
@olbo...'n wasmachine die ook nog kan koffiezetten , mis ik nu iets ? confused1:

Ik kan verder alleen meepraten over endofin....en dat is toch weldegelijk n prima plugin.....

maar hou ons zeker even op de hoogte hoe de plugins bevallen....splurf ziet er wel handig uit voor de toekomst :)

btw klopt het dat we nog wachten op vuurstorm ?

Marijn
13th May 2009, 22:38
Inmiddels zijn alle gegevens doorgegeven, dus nu is het even afwachten hoe snel de pakketjes worden afgehandeld. Het zal natuurlijk nog niet voor morgen zijn. Maar ze komen er dus aan!

Bram
14th May 2009, 12:15
Nice nice :D !

Kben benieuwd wat er in de bus zal komen :p!

olbo
14th May 2009, 12:34
@olbo...'n wasmachine die ook nog kan koffiezetten , mis ik nu iets ?

Beetje flauwe humor. Dus je mist niks...

Plaats even een foto van de sleutelhanger als jullie hem hebben; ik ben benieuwd hoe deze eruit ziet...

Bram
20th May 2009, 17:15
Merci vo de sleuterhanger:001_tt2:

Grtz