PDA

View Full Version : Dadaisme...?

Dakke
10th January 2012, 18:10
Kleine oefening met de bedoeling een bestaand object een ander doel te geven en zeker niet logisch of neigend naar de werkelijkheid, gewoon een interessant beeld vormen,

Ben benieuwd naar jullie reacties... en eventueel ideen om het plaatje compleet te krijgen? ben een beetje vast gelopen vrees ik :aggressive:

en ja hoor weer worstel ik met de belichting... blijft blijkbaar een struikelblok :cray:

Dweemes
10th January 2012, 19:24
Hier ontbreekt duidelijk een grasperkje aan de bovenkant van de bol...

Rich_Art
10th January 2012, 19:27
Nou ik vind het wel een grappig ding. Al zou ik hem niet op een floor zetten maar zweven in een void...
En misschien een ietsje de reflectie van de sphere terug zetten. En de gaten zijn niet rond.

Peace,
Rich_Art. :v:

Tom
10th January 2012, 23:21
toch een vraagje is da beest photoshop of zelfgemaakt? want als die is gemaakt zou ik al de rest wegsmijten :p

en ik ben geen krak in dierensoorten maar ik dacht dat het een baardagaan was ofzo maar mits ik het niet zeker wist noem ik het maar beest

Dakke
11th January 2012, 00:41
hehe ja idd zou mss nog een leuk idee zijn wat gras er boven op :-D mss er wat over maar daar draait het ook om :-p

idd de gaten zijn niet echt rond... scherp paar ogen voor detail heb je daar :-) het idee van een zwevend object vind ik wel iets hebben en denk dat ik daar nog wel iets mee kan :-D

het beestje... een baardagaam idd is niet zelfgemaakt :-( zou idd super geweest zijn en hopelijk haal ik zo'n niveau ooit :-D de deze loopt hier in huis rond ipv een hond, gaat bijna enkel voor het slapen in een terrarium, zeer grappig en wijs beestje :-)

thx voor de reacties en zal de komende dagen eens kijken wat ik er mee kan
grtz

Marijn
11th January 2012, 18:29
Leuke render, weer eens wat anders! En euh, wat doet zo'n beest dan de hele dag in huis buiten zijn terrarium? Hopelijk is het in ieder geval zindelijk? ;)

Dakke
12th January 2012, 00:28
hehe ja idd... denk dat ik nood heb aan vakantie... werken,school,avondschool, huishouden... heb nog nooit zo weinig creativiteit en inspiratie gehad... loop de laatste maanden precies tegen een muur op ofzo... zal wel beteren als de examens achter de rug zijn :-D

heb een deken met een lamp boven en daar zit ie 80% van de tijd op en af en toe loopt die wat rond zijn staart achterna... wat dat zindelijkheid betreft... daar is nog wat werk aan lol je kan hem in de winter niet even buiten laten he maar hij heeft wel zijn vaste plekie :-p eens proberen met een kattebak ofzo hehe wie weet :-D