PDA

View Full Version : Bosjes/bomen met de hair module

Rich_Art
15th March 2009, 15:33
Hoi allemaal,

Op onderstaande link kunnen jullie een tutorial bekijken over hoe je een struik,bosje en/of een boompje maakt.

In de video tutorial beperk ik me tot het maken van een bosje, maar de werkwijze kan je natuurlijk ook op een struik of een boom toepassen.

Het is geen gesproken tutorial meer een workflow overzicht.
maar ik denk dat hij prima te volgen is.

Bosje met behulp van de hair module (http://www.c4dlounge.eu/forum/bosjehair.php)

Heb je een vraag over deze "tutorial", dan kun je deze in dit topic stellen.

Peace,
Rich_Art. ;)

Roger
12th May 2010, 20:22
hoi, ik neem nu eens rustig de tijd om nieuwe dingen te ontdekken, als ik die tut volg denk ik dat het zweten zal zijn

Rich_Art
12th May 2010, 20:33
?? nee hoor het is heel simpel. Niks niet zweten. :)

Peace,
Rich_Art. :t:

Roger
12th May 2010, 21:34
ben eraan bezig en inderdaad niet zweten, toch is mijn laptopken serieus aan het draaien, volgend beestje wordt een mac :)

Roger
12th May 2010, 21:36
zal hem ook eens uitschrijven, je moet weten dat op mijn leeftijd het onthouden wat moeilijker begint te worden en het is mij voor de lol te doen en creatief te zijn wat ik vroeger met potlood en penseel deed,

Roger
12th May 2010, 21:43
hier het resultaat, nog effe met belichting spelen en yep op naar de volgende proef:paint2:

Rich_Art
12th May 2010, 21:57
idd een beetje betere belichting zal wonderen doen. Maar zo ver ik kan zien is het toch redelijk gelukt.

Zie bijlage,
Boompje is met dezelfde techniek gemaakt. Die bloem is gewoon spelerij met de hair module.
Dat geeft aan dat je leuke dingen met hair kunt maken. :)

Peace,
Rich_Art. :t: