View Full Version : WIP - woning
rikke
9th August 2009, 13:01
Eigenlijk al bijna een final, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Bedankt voor het kijken
http://www.c4dlounge.eu/forum/attachment.php?attachmentid=1019&d=1249815691
Timmer
9th August 2009, 13:08
Hoi Rikke,
Zit allemaal wel goed in elkaar (zoals we gewend zijn van jou), mooie render.
Ik weet dat dit waarschijnlijk een 3D project is voor een klant van een architect dus dat het niet de bedoeling is dat het super realistisch is (in de zin van 'sfeer'), maar ik zou de algemene prent net iets meer 'dirt' geven ... niet te veel, niet te weinig (het lijkt allemaal net iets té clean).
Ook zou ik het blauwe van de lucht iets meer contrast geven zodat de render een iets minder vlak gevoel krijgt.
Groeten! Tim
Rich_Art
9th August 2009, 13:27
Ziet er goed uit Rikke. Ik ben het wel een beetje eens met Tim.
Des al wel te plus een puike render...
Gras op frontal mapping is ook goed gelukt.
Peace,
Rich_Art. :thumbup1:
sfBlackfox
9th August 2009, 15:51
Knappe plaat, misschien inderdaad net iets te clean.
Ik neem aan dat het jij enkel de plannen in 3D omzet, als dat niet het geval is kan het misschien de moeite lonen om een extra raam in de voorgevel te steken omdat de zonnigste kant nu toch wat weinig raampjes heeft.
Verder heel knap werk. Heb je die mensen ook zelf gemaakt of zijn dat gedownloade?
rikke
10th August 2009, 12:13
Bedankt voor de input mensen!
@Timmer: clean is inderdaad meestal wat een klant wilt. In dit geval vind ik het eigenlijk nog wel meevallen, ik zie (behalve de straat) niet echt waar ik het kan verbeteren met dirt. Suggesties?
En je hebt gelijk wat de lucht betreft, heb ze in PS al even snel donkerder gemaakt, het gebouw springt er dan beter uit.
@sfBlackfox: heb geen inspraak wat het ontwerp betreft, dus daar kan ik niets aan veranderen. Ik denk trouwens niet of de zon werkelijk van die kant komt, die hoek heb ik puur gekozen om het mooiste schaduweffect te krijgen. De mensen zijn -geloof ik- gedownload bij Vyonyx, erg goeie site trouwens.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.