C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Roger

Conversation Between Roger and Tom
Showing Visitor Messages 1 to 6 of 6
  1. Tom
    22nd November 2010
    Tom
    overal en nergens bezig geweest aan mijn kinderboek dat nu klaar is en verder wat werken en veel onzinnige dingen gedaan, dus neit veel tijd voor c4d gehad de laatste tijd
  2. Roger
    22nd November 2010
    Roger
    hoi Tom das lang geleden zeg, waar zat je
  3. Tom
    23rd December 2009
    Tom
    Heb je je driver van je grafische kaart opnieuw geïnstalleerd? zoals ik i nde mail had gezet? want zowel je vorige als dit probleem lijken me daaraan te liggen
    en inwelke context komt de wps?
  4. Roger
    23rd December 2009
    Roger
    hoi Tom, Murphy blijft me achtervolgen, sinds mijn crash heb ik het volgende voor in C4D na een bepaalde tijd en wanneer ik het werkstuk wil manipuleren is er slechts een klein stuk dat reageert en een paar sec later volgt derest. ik moet je niet vertellen hoe vervelend dit is, heb jij hier ervaring mee of kan je me raad geven. trouwens prettige feestdagen en ee ngoede gezondheid hé. tussen "" waarvoor staat WPS
  5. Tom
    11th July 2009
    Tom
    zeker, bog wa aan het bekomen van de eerste weken vakantie en werk aan het zoeken nu ik mijn diploma eondelijk heb.
    Btw proficiat met de 90% en ik heb gehoord dat je de maan nog aan de andere kant hebt gezet
  6. Roger
    10th July 2009
    Roger
    hoi Tom, alles kits

All times are GMT +2. The time now is 17:55.