![]() |
|
|||
|
|||
![]()
vint het gewoon kool gedaan mooi werk
|
|
||||
|
||||
![]()
Bedankt voor de reply's heren
![]() Ik ben bezig geweest met een ander project nu ik die af heb ga ik weer snel aan de slag met dit project. Peace |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb een vraag aan de mod's,
Zou een van jullie mijn thread naam kunnen wijzigen in Rjs-mal Wip's? Ik hoop dat het mogelijk is. Peace |
|
||||
|
||||
![]()
Is gebeurd !
![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Vriendelijk bedankt Peter.
Nu hoef ik geen andere threads aan te maken voor mij wips. Thnx again. |
|
||||
|
||||
![]()
Eerste texture test, valt nog wel het een en ander aan te tweaken.
Ik hoop dat het bevalt. Take care |
|
||||
|
||||
![]()
ik vind het alleszins top, knap werk...
ik blijf dit project volgen dus laat die posts maar komen :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Ofwel woont die kerel ergens in een braambessenstruik, ofwel heeft hij een heel boze - of warmbloedige - vriendin, aan al die krassen te zien...
![]() Knap modelleerwerk in ieder geval ( nu nog die kerel er terug inproppen ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Leuk om te volgen! Pas op met je kleuren, deze zijn nogal heftig. Als je het hele model straks laat zien met deze kleurenexplosie, dan kan het verwarrend overkomen.
Mijn goedbedoelde advies zou zijn dat je het meer in texturen zou moeten zoeken. Gebruik maken van Bodypaint of beter (ZB) polypainting kan meer power geven aan het eindresultaat, als je natuurlijk de rust bewaard in de kleurencompositie. Maar sorry als deze opzet juist de bedoeling is, ik wil niemand in het harnas jagen :-) |
|
|||
|
|||
![]()
Ziet er goed uit. Ik ben het wel met bas eens dat de kleuren wel erg fel zijn. Maar jou kennende is dit wellicht de bedoeling.
Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|