![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gemaakt, dus besloot ik maar een weer wat te gaan maken ik heb de model in zbrush gemaakt.
ik ga hem overzetten naar cinema om hem aan te passen en de uv's te maken. comments are welcome. peace |
|
|
|||
|
|||
|
Leuk man. Hoe is de leercurve van ZBrush ten opzichte van Cinema en hoe heb je het geleerd? Ben benieuwd naar het vervolg...
|
|
|
|||
|
|||
|
Ziet er goed uit
PS: Als je de UV's opnieuw uitlegt, moet je dan niet opnieuw beginnen met het fijne detail?
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor de reacties,
@olbo, hmm lastige vraag ik denk dat het voor iedereen anders is cinema is zeer gebruiks vriendelijk maar zbrush iets minder vind ik zelf. ik heb zelf veel zitten lezen en naar tutorials gekeken zo heb ik het geleerd. @Sfblack, klopt ik heb in zbrush helemaal nog geen detail toegevoegd ik heb de basis model daar in neer gezet zonder detail. Inmiddels heb ik de model overgezet naar cinema nu begint het tweaken mond moet nog afgemaakt worden en zijn nagels moeten nog gemaakt worden. peace |
|
|
||||
|
||||
|
Hey... leuk om je weer eens te zien hier..
Beestje ziet er leuk uit. ![]() Peace, Rich_Art. |
|
|
|||
|
|||
|
mooi werk ziet er inderdaad goe uit c4d versie komt wel nog een beetje over als het schattig broertje van je zbrush model
![]() greets |
|
|
||||
|
||||
|
Dankje wel voor de comments rich en jonathan
.het is leuk om langs te komen rich ik heb alleen niet zo veel tijd om te 3den dat vind ik wel wat minder, en de laaste tijd voel ik me ook niet zo goed dus dat is helemaal vervelend maar het komt wel goed .daar heb je zeker gelijk in jonathan de cinema 4d versie ziet er inderdaad cute uit ik hoop dat het nu wat mee valt.heb de model weer in zbrush gegooit en wat gesculpt echter ben ik deze sculpt verloren door dat ik hem ging inkleuren en bij de smooth functie de zadd was vergeten uit te schakelen. ik moet hem nu opnieuw sculpten maar wou deze versie toch laten zien. peace. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja ziet er toch leuk uit, ondanks de kleur. Ik vind de poten leuk gedaan.
Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
He Rich_art dankje voor je comment ik heb de kleur aangepast
.inmiddels heb ik naar wat anatomy gekeken van verschillende dieren en daar heb ik een combinatie van gemaakt. dit is nog echt de rauwe sculpt ben bezig met het uit blokken van zijn spieren. comments zijn welkom .peace |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er gaaf uit hoor. Als ik dat zo zie heb ik wel zin in een Zbrush'je. LoL
Peace, Rich_Art.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |