![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi Tijmen,
Welkom in de Lounge. Ik zou zeggen, een goede keus om voor C4D te kiezen. Een makkelijk in de omgang pakket. Veel plezier in de Lounge toegewenst. Peace, Rich_Art.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ik ben Jasper en werk al geruime tijd in c4d vanaf versie 5 ook. Ik hang veel rond op cgtalk en c4dportal maar ik ben ook benieuwd naar alle nederlandstalige c4d gebruikers. |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi en welkom in de Lounge.
Leuk om je hier ook eens te zien. ![]() Peace, Rich_Art.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo allemaal,
Was al een tijdje lid hier (zat vroeger ook nog op het andere forum) en op de eerste schooldag hoorde ik een naam die me bekend in de oren klonk en meteen ook een linkje naar dit forum legde. Dakke -die hier ook lid is- zei me dus ook dat onze leraar hier zit ![]() Dus maar eens terug naar dit forum toe gewipt omdat ik dus weer tijd achter cinema zal slijten. Groetjes Yves Last edited by Yves1977; 3 Days Ago at 19:56. |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi en welkom in de Lounge.
Wij hebben idd een paar leraren hier in de Lounge. ![]() Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi,
ik ben Lucas Van de paer leerkracht Multimedia te Turnhout. Ik geef dus vele zaken in de derde graad (16-18 jarige) daaronder ook 3D. Ik gebruik Sketchup,Poser, Bruyce, View, Blender. Door een collega in Heulen ben ik zo bij Cinema 4D gekomen. Daarom ga ik dit eens testen en uitproberen naar studenten toe. Hij is er vol lof van, dus mijn ontdekkingsreis kan beginnen. |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi Lucas en Welkom in de Lounge.
Ik zou zeggen, een goede keuze om eens met Cinema4D aan de slag te gaan. Een groot pakket en een zeer lage leercurve. Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hey Lucas, welkom !
Zoals René al zegt, is Cinema4D inderdaad geen te moeilijk programma om aan te leren. Hier op de Lounge kan je al veel tutorials vinden om van start te gaan. Alvast veel succes toegewenst. Peter
| Display Modes | |
|
|