![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Het meest handige is natuurlijk een wacom tablet te gebruiken. Probeer dat gratis programma maar eens uit, ik ben nieuwsgierig want het loopt niet op een Mac.
Wat betreft de viool, ik vond nog wat plaatjes. |
|
|
||||
|
||||
|
wawwww,respect voor een kunstenaar, persoonlijk zou ik de viool in het eerste plaatje verwisselen met die van het tweede waar de linker hand eigenlijk de snaren vasthouden, in feite uit zijn linkerarm een viool laten geboren worden, leuk om zo met surrealistische gedachten te kunnen spelen he.
ik heb ondertussen het gratis programmaatje gedownload en het werkt op pc. nu nog oefenen en eens proberen met mijn grafische tablet. thx voor de reply |
|
|
||||
|
||||
|
zeer zeker een applaus waard BAs.
![]() Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
hoi de mannen, effe te vlug geweest met de melding dat Scultris werkt op PC. telkens als ik te lang op de muisknop druk krijg ik een wit scherm ?????, misschien geen geheugen genoeg 6MB, gewoon moduleren werkt maar overschakelen naar paint levert ook problemen. wie heeft er raad voor mij
![]() Hoi Rich, thx voor het apl. als het voor mij bedoeld is en het is zeker ook voor Mazur een waardig compliment. Neem mij niet kwalijk maar wat bedoel je met "BAs", je merkt dat ik niet opgegroeid ben met PC taal hé groetjes Last edited by Roger; 26th July 2010 at 16:42. |
|
|
||||
|
||||
|
LoL. Het moet Bas zijn, Bas Mazur.
Maar jouw werk vind ik zeer zeker ook erg leuk om te zien. Ik volg dit schilderij met veel plezier. Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
eindelijk terug thuis en wat tijd om verder te schilderen. laatste deel van het schilderij aan het afwerken
|
||||
|
||||
|
Yes, het eind is in zicht, hier en daar eventueel nog een beetje bijwerken.
|
||||
|
||||
|
Leuke hoor. Alleen de vloer.... die is afschuwelijk. LoL.
Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
wat stel je voor om hem te verbeteren
|
||||
|
||||
|
De vloer effe veranderd en wat toon in het licht gegeven, hier mijn FINAL van mij schilderij.
volgend onderwerp zal een bike zijn met wat extra power
Working on a ASUS G2S 7R011J Intel 2DUO CPU T9500 @2.6GHz 4RAM please visite Rogerīs Internet Art Gallery Last edited by Roger; 1 Week Ago at 19:49. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|