![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hallo iedereen, een paar dagen geleden heb ik de kans gekregen voor een persoon een project te voorzien van 3d renders, maar nu is het een beetje zoeken naar een prijs. Ik zou niet weten wat er zoal gangbaar is in de wereld, heeft iemand hier enkele tips en trics voor ofzo?
thnx
|
|||
|
|||
|
uren bijgehouden? zoja, is enkel de vraag wat je uurprijs is....
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
en als je van scratch begint, mensen vragen je voor een project maar je weet niet hoelang je precies gaat aan bezig zijn is het dan het beste voor een vaste prijs te gaan met een berekening van de uren die je denkt nodig te hebben? grtz en thnx voor de reactie
|
||||
|
||||
|
Ik denk dat een redelijke en gangbare prijs tussen de €50 en €80 ligt.
Ik heb nog niet zo heel lang geleden een projectje gedaan waar ik 8 uur mee bezig ben geweest en waarvoor ik €650 heb ontvangen. Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
Je kan het beste je uurprijs bepalen aan de hand van je huidige niveau. Je kan bijvoorbeeld niet 50 euro per uur gaan vragen wanneer je werktempo nog vrij laag ligt, en een pro het voor 60 euro per uur in de helft van de tijd doet die jij nodig had. Niet makkelijk, maar wel het eerlijkste naar je klant toe.
|
||||
|
||||
|
Een glazenwasser heeft een ladder, emmer, spons en zeem. Pakt zonder moeite 50 per uur als hij op hoog niveau bezig is :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok thnx voor de info, ik zat er dus al redelijk hard naast. ik had gedacht aan 35€ ofzo per uur.
@Rich_Art: jah maar zoals marijn zegt, waar jij 8u aan werkt zit ik wss 200u aan ![]() is de prijs afhankelijk van de fotorealiteit of? Natuurlijk een 'gewone' render zal minder tijd in kruipen dan een fotorealistische. @Mazur: jah die mannen moeten er ook zijn en iedere zijn stiel he!
| Display Modes | |
|
|