![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Pffff, het wordt steeds interessanter dat Zbrush..
Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
ik zit bijna te kwijlen, goesting groot maar eerst effe uitproberen op de Sculptris, wel een paar probleemkes maar we zien wel
|
|
|
||||
|
||||
|
Haha, Roger. Denk om je toetesenbord.
|
|
|
||||
|
||||
|
yep, thx voor de goede raad, maar toch geef toe ..... soms is het ontzettend moeilijk om zich in te houden
|
||||
|
||||
|
Hehe, SIGGRAPH zit er aan te komen dus dat word deze zomer sowieso kwijlen geblazen.
Ik ben persoonlijk heeeel benieuwd naar R12. We hebben net de MSA aangeschaft bij Designexpress dus als ie uit is hebben wij hem pronto!
|
||||
|
||||
|
Roger, hier nog een link waar je de functies van Sculptris kunt bekijken:
http://vimeo.com/12186535 Ik hoop dat Tomas Pettersson die naar Pixologic werd gehaald binnenkort zijn kennis in ZBrush kan stoppen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Peace, Rich_Art. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Thx Mazur, zal er zeker gebruik van maken, het programma lijkt me inderdaad ee nzeer goede tool voor diegene die met fantasie willen werken en niet het strikte fotografisch realistische willen benaderen. (wat ook wel kan veronderstel ik)
| Display Modes | |
|
|