![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey,
Een vergevorderde wip van een woonproject. Modeling & textures zijn klaar, enkel beplantingen te verbeteren, wat mensen erin gooien en photoshoppen. Maar ik ben ondertussen compleet blindgestaard op dit project, dus tips & comments over compositie, belichting of wat dan ook zijn meer dan welkom! |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er allemaal goed uit. Het enige wat mij opvalt is dat de kleuren wat flets zijn..
Peace, Rich_Art.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Zelf waag ik me 'nog' niet aan exterieuren omdat ik gegarandeerd gigantisch door de mand val omwille van gebrekkige 'beplanting'-kennis,... Hoedje af dus! Als ik al iets zou veranderen hieraan is het je belichting. 4.jpg zou een pak prettiger ogen denk ik als je die in tegenlicht maakt... In 1.jpg vind ik de Golf behoorlijk storend. Misschien kan je hier wat motion blur opgooien en ietsje anders cadreren. Zoals Rich aangeeft, beetje flets. Maar ook een beetje een beperkt kleurenpalet. Veel bruin en groen. Een rood accent zou niet misstaan. Rgds P |
|
|
|||
|
|||
|
Perspectieven is niet veel mis mee.
De 3e prent vind ik wel de minste, die boom is hier erg aanwezig en het is een beetje een vlak perspectief. De boom staat pontificaal in het midden en dat trekt de aandacht teveel weg van het gebouw naar mijn zin. Op je 5e prent gebeurt dat egl ook met dat linker boompje op de voorgrond. Die zou ik links op de prent planten of gewoon weglaten. Wel mooie boompjes ![]() Belichting is al wat van gezegd, probeer eens met de lichtsterkte/kleur te spelen? Ben het zelf ook nog aan het ontdekken die LWF, maar misschien dat dat iets oplevert, wie weet... |
|
|
|||
|
|||
|
Goeie tips! Direct eens mee beginnen sè
|
|
|
|||
|
|||
|
Wat variatie in de beplanting & roodtinten, ander camerastandpunt, meer contrast in de belichting en wat postwerk. Ziet er direct een stuk frisser uit
|
|
|
|||
|
|||
|
Helemaal top Rikke! Je aanpassingen maken een groot verschil met de eerste. Inderdaad een stuk vriendelijker om naar te kijken.
Wat heb je nou precies veranderd in je belichting? |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb de intensiteit veranderd van 300 naar 450% en de schaduwen iets contrastrijker en blauwer gemaakt. In post nog wat met de levels gespeeld en een geblurde lighten layer er bovenop gezet.
Ben vooral blij met de nieuwe compositie, dat zijn zo van die dingen die ik nooit zie tot men mij erop wijst... |
|
|
||||
|
||||
|
ja, mooi architectuur, belichting was idd heel fel. maar stoort me niet zo, de grijze golf stoort mij wel, al mijn aandacht gaat direct naar de auto.
...maar das mijn opinie. |
|
|
|||
|
|||
|
En hier de finals! Bedankt voor het kijken
| Display Modes | |
|
|