![]() |
|
|
||||
|
||||
|
hier zal ik al mijn WIP's of andere zaken die geen topic waard zijn dumpen.
Hier meteen de eerste rommel: een korte animatie die ik heb gemaakt voor een presentatie die ik deze week moet geven. Er is weinig spannends te zien, het maken van de animatie was dan ook maar iets van een uur werk. Filmpje: http://vimeo.com/3832727 Misschien een leuke "sidenote": de animatie is gerenderd aan 3 seconden per frame, met volle GI en Ambient Occlusion.
|
||||
|
||||
|
Haha geinig.. inderdaad een rappe tijd voor zo'n render.
Peace, Rich_Art. |
|
|
||||
|
||||
|
De F/A-18 Hornet Tutorial is nu klaar! Ik ben nog even de laatste zaken aan het regelen, maar normaal gezien moet het lukken om deze morgen online te zetten.
Bijgaand alvast een klein filmpje van het model. Linkje: http://vimeo.com/3832592 In de bijlage nog wat still renders. Erg spannend, ik hoop dat er wat interesse is in de tutorial
|
||||
|
||||
|
Strak hoor... Ben erg benieuwd naar de tutorial.
Peace, Rich_Art. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|||
|
|||
|
Ik ben geil op tutorials ;-)
Kun je hem niet tussen de prijzen zetten; geeft meteen extra aandacht ;-) |
|
|
|||
|
|||
|
Hahaha...Splat....balletje plat. kvond em wel grappig in al z'n eenvoud
![]() F18 ziet er écht vet uit hombre Morris |
|
|
||||
|
||||
|
tnx Bert! De animatie heeft in al zijn eenvoud nog wel iets flauw-komisch ja.
@olbo: haha, ik heb je door mannetje . In de toekomst komt ie vast wel een keer als prijs langs, maar de komende maanden nog niet.
|
|||
|
|||
|
Heeft geen haast hoor! Ik heb nu al een verzameling tutorials waar ik al amper de tijd voor heb/neem...
![]() ... ik ben alleen een beetje nieuwsgierig wat voor mooi je ervan gemaakt hebt Last edited by olbo; 25th March 2009 at 09:11. |
|
|
||||
|
||||
|
allright olbo
![]() Hier nog een WIP die al eventjes stil ligt, maar die ik binnenkort weer wil oppikken. Het idee is dat de grot wordt gevuld met een Inca mummie met daaromheen allerlei Inca schatten.
| Display Modes | |
|
|