![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ergens zin gekregen om mijn vroegere schilderkunst om te zetten in 3D, De voorbeelden die ik wil gebruiken zijn eigen werken van 1985 zie voorbeelden. indien er iemand tips heeft om dit aan te pakken altijd meer dan welkom.
|
|
|
||||
|
||||
|
Leuk werk. Lijkt me een leuk project om te volgen.
Suc6 alvast. ![]() Peace, Rich_Art.
|
|
|
||||
|
||||
|
Piece of cake :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
leuke paintings, doet me sterk denken aan dali
leuk projectje om te volgen!! suc6!
|
||||
|
||||
|
thx voor de replieken, het zal niet in een paar uurtjes geklaard zijn maar je zult ze wel zien verschijnen.
@ Mazur, ik had geen weet van die "plugin" of tool om dergelijke "taartenstukjes" te maken en ik ben u eenmaal een oud gevormde tekenaar die niet te vlug naar tools zal grijpen. met alle respect voor diegene die ze gebruiken en toffe dingen ermee doen. met deze WIP wil ik dan ook dieper ingaan op het moduleren. een keer dit goed onder de knie is het best mogelijk dat ook ik deze tools ook zal gebruiken . toch thx voor de tip. @Uniq, inderdaad Dali is mijn grote voorbeeld van fantasie en prachtige schilderkunst, heb ooit eens het museum te Figueras bezocht ....... om van te snoepen en die kerel kon schilderen hoor groetjes allen Last edited by Roger; 20th May 2010 at 20:22. |
|
|
||||
|
||||
|
wel roger ik denk dat je dan het best af bent met splines + plane of plus kube in een lsweepnurbs
een rij gelijkaardige manier is allign to spline gebruiken met een tweede spline om de richting aan te geven.als die goed staan al de rechthoekjes conecten en bridgen. als je niet echt wilt modeleren kan je mazur zijn techniek nabootsen met een alphamap al lijkt dit me niet de meest ideale manier van werken omdat je dan met een heel aantal polies zit die je niet nodig hebt. Dit zijn 3 manieren waar ik nu op kom waarmee het zou moeten lukken maar er zijn wss veel betere manieren om het te doen en die zullen nog wel vermeld worden ![]() zbrush is geen tool of plugin het is een sculptingprogramma |
|
|
||||
|
||||
|
Roger, het kan natuurlijk ook met C4D. Je zult eerst je sculpt moeten maken zonder schil, dus helemaal (zoals in het voorbeeld).
Vervolgens kun je met de 'creates new polygons'-tool de schil maken met behulp van 3d snapping. Als dat gebeurd is dan alles extruden om dikte te geven aan de schil. |
|
|
||||
|
||||
|
Ofwel gewoon een alpha map tekenen van de delen die je wilt behouden, da's wellicht het gemakkelijkste omdat je het dan via een texture oplost. Genoeg mogelijkheden in ieder geval
|
||||
|
||||
|
thx mannen jullie helpen me al een stuk verder
|
|
|
|||
|
|||
|
jips hij is ook mijn favo, en idd het museum is fantastisch! ben er geweest voor een bespreking voor school, kunstgeschiedenisē
![]() grtz en succes met het verdere verloop hiervan!! grtz
| Display Modes | |
|
|