![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Beste mensen,
Wij zijn op dit moment bezig met een talent indexatie op het brede gebied Architectuur. De reden hiervoor: Binnenkort staan er een paar grote projecten bij ons voor de deur waarbij we waarschijnlijk externen nodig hebben om te helpen bij de uitvoering. Wat er precies van je word verwacht: -Werken in een Team. -Zelf ook een creatieve invulling kunnen geven aan het eindproduct. -Werken onder tijdsdruk. -Ervaring met het modelleren van gebouwen en vegetatie. -Ervaring met het importeren van modellen uit technische software zoals Vectorworks. -Beetje leuk in de omgang ![]() Als je een van deze bovenstaande dingen niet beheerst is dat geen probleem, stuur hoe dan ook je portfolio op naar: daan APENSTAARTJE c4real PUNT eu Het liefste in PDF of in een link naar je site. Uiterlijk eind volgende week heb ik hem nodig. Alvast bedankt! Als je benieuwd bent naar wat we zoal doen: http://www.c4real.eu |
|
||||
|
||||
![]()
Wat is de locatie? Enschede of Amsterdam?
|
|
||||
|
||||
![]()
Enschede. Dat is waar de Studio is gehuisvest.
|
|
||||
|
||||
![]()
Leuk, mailtje is verzonden!
|
|
|||
|
|||
![]()
LoL, Daan je zou toch als eerste aan mij hebben moeten denken.
![]() Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vandaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Haha, jammer genoeg heb ik er op het moment geen tijd voor. Maar ik zou dolgraag een start maken in dit werk. Ik denk dat ik genoeg kennis en handigheid heb om met C4D brood te verdienen.
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dus je zit het goede moment af te wachten Rich?
Ik heb nog niet genoeg kennis maar de wil is er wel. Misschien dat ik de stap durf te maken als ik iets verder ben... Last edited by olbo; 16th October 2009 at 15:24. |
|
|||
|
|||
![]()
Nou het probleem is de financiën. Ik kan wel stoppen met mijn huidige baan maar aangezien ik een gezin heb kan ik niet zomaar stoppen en gaan freelancen.
Er moet toch een "vast" inkomen binnenkomen natuurlijk. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Rich_Art
je kan zelfstandige in bijberoep worden voor zo'n dingen. Al moet ik in alle eerlijkheid ook toegeven dat het plaatje mooi is voor de belastingen maar niet in jouw voordeel. Anderzijds is eht wel een goede stap naar volledig 3d artist omdat je inmiddels je klantenbestand en naambekendheid wat kan opbouwen terwijl je nog steeds alle voordelen hebt van je huidige job. Maar om twee jobs en een gezin te verenigen in één leven is niet makkelijk ![]() Ikzelf kan al niet helpen shade, ik voldoe aan geen van de vereisten en ik ben vandaag al blij dat ik is niet moet werken :-p Last edited by Tom; 16th October 2009 at 18:01. |
![]() |
Tags |
architectuur, c4real, creatief, freelance, interessant, werk |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|