![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voor animatie ben ik bezig met een spoorwegovergang. De slagbomen van de overgang maak ik door 1 boom te maken en deze in een symmetry te stoppen, uit te lijnen, en dit vervolgens nogmaals in een symmetry te doen zodat ik 4 gelijke heb.
Nu heb ik op de slagboom zelf een checkerboard geplaatst als materiaal. Zodra de slagbomen gaan bewegen verschuift het materiaal op de symmetry's, maar niet op het origineel. Ik heb alle projection settings geprobeerd, echter het probleem blijft. Wie weet waar dat aan kan liggen?
|
||||
|
||||
![]()
Probeer het eens met een Flat Projection + een Stick Texture Tag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Dat is hem, die kende ik nog niet. Dank je wel!
|
|||
|
|||
![]()
uvw projectie van het materiaal kan ook (zonder tags...).
|
|
||||
|
||||
![]()
oe! dat wist ik ook niet! =D stick texture! superhandy! thanks!
|
|
|||
|
|||
![]()
Wist jij dat nog niet King.. LoL... Juist van jou met je animaties etc had ik dit niet verwacht... Maar ja we kunnen ook niet alles weten natuurlijk....
dat is toch speciaal bedoeld voor objects in deformers etc.. :-) Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ha, ja, zo zie je maar, je kan altijd nog wel iets leren ^^
Klopt wat je zegt met deformers, alleen was ik er zelf nooit opgekomen om zo'n tag te gebruiken als je een symmetrie gebruikt.. |
|
|||
|
|||
![]()
Aj ja ok.. Maar zoals je zegt, Ik leer ook nog steeds elke dag.... En dat terwijl ik toch al heel lang met C4D bezig ben... Maar misschien niet intensief genoeg...
Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|