![]() |
|
|||
|
|||
![]()
oh ja, van de eerste "hair-dude" vliegt het haar een beetje psychedelisch in het rond in mijn venster, maar bij renderen zie je iets anders, dan zie ik het aparte hair niet en de dude met een half geschoren kop, maar dat laat ik aan iemand anders om uit te zoeken waar dat vandaan komt...En na de 3de bal komen ze allemaal kaal uit de emitter.
This is fun man, maar niet voor dit uur van de dag....
|
||||
|
||||
![]()
snel een paar opmerkingen in steekwoorden over het eerste probleem :
- Hair werkt niet rechtstreeks op Clones / Particles. - Render Instances = no go - Steek je knikker in een Cloner / Object Mode / en clone op de Emitter - Zet de Dynamics Tag rechtstreeks op je Cloner (Individual Elements op All) - Cache de Dynamics - Steek je Cloner in een Connect Object - Genereer je Hair op dat Connect Object - Gebruik eventueel 4 aparte Emitters / Cloners / Connects voor je 4 Haartypes. Verder veel plezier om de precisie van je Hair hoog genoeg te krijgen. haha @shademaster en @Leopard1975 |
|
||||
|
||||
![]()
ook nog even toevoegen over het 2de probleem:
c4d is vaak behelpen, en dan helpen het soort binnenweggetjes die dweemes voorstelt. |
|
|||
|
|||
![]()
Dat behoort inderdaad tot de categorie "truuken van de foor" (ik weet niet of de nederlanders deze uitdrukking begrijpen)
Maar het is het soort oplossingen waarvan je om 3 uur 's nachts voor een presentatie vind dat je ze een paar uur eerder had moeten toepassen. Ik bedoel: mooi is het niet echt, maar het werkt wel (tot op een zekere hoogte)
|
||||
|
||||
![]()
Dank je Douwe, ga ik proberen!
Display Modes | |
|
|