![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zo, weer even een stukje van mijn kant. Momenteel ben ik bezig met het eindwerk voor Animatie 1. Ik wil een filmpje maken met één van mijn jeugdhelden. Eens kijken in wat voor situatie hij terecht gaat komen... ;-)
Het modelleren van een character vind ik niet meevallen. Alles opbouwen vanuit 1 cube, pfff... Heb de boel al diverse malen in de prullenbak gegooid en opnieuw begonnen. Begint er nu iets meer op te lijken. Nog wat zaken afwerken, staart maken en dan in de wondere wereld van het Morphen en Riggen stappen.... ![]()
|
|||
|
|||
![]()
nou niet slecht toch... :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kijkijkijkijk, een roze panter !
Knap van je dat je die helemaal uit een cube gemaakt hebt, Richard. Zou ikzelf nooit doen, maar ieder heeft natuurlijk een eigen manier om iets te bekomen. Tussen romp en armen/benen zou ik wel die knik nog wegwerken. Nu heeft hij precies een “body" aan... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Dat is de manier die Kees ons geleerd heeft tijdens de eerste module. Zou vooralsnog geen andere methode weten, haha...
|
||||
|
||||
![]()
Oei ! Als Kees dat zegt, houd ik m' n mond natuurlijk ...
![]() ![]() Zoals reeds gezegd: ieder doet dat op z' n eigen manier. Ik werk liever met polygoontjes en puntjes, want dat geeft - voor mij toch - meer vrijheid. Maar ja, wie ben ik natuurlijk weer ... ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Ieders zijn manier, misschien eens aan King Coma vragen
![]() persoonlijk is het een nogal blokkerig pink pantertje, volgens mij leer je nog het beste van video tutorials maar dat is mijn idee ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik start altijd met een cube als ik een character maak. Werkt voor mij het lekkerst.
Peace, Rich_Art. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Volgend semester leer je op 3 verschillende manieren karakters maken :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()