![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Na veel zoeken, wikken en wegen, heel veel centjes sparen is het eindelijk zover! In bestelling, de Ultimaker 2!
![]() Na de demonstratie van Shademaster's Ultimaker (waarvoor dank Daan!) en zijn motiveringen waarom Ultimaker boven de rest uitsteekt, ben ik toch voor de Ultimaker 2 gegaan ipv de Leapfrog. Helaas moet ik nog 6 tot 8 weken wachten tot ik de printer in ontvangst mag nemen, maar daarna zal ik jullie uiteraard op de hoogte houden van mijn bevindingen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel veel succes ermee en als je nog tips/truuks wilt weten kun je me altijd watsappen! |
|
||||
|
||||
![]()
Thanks! Ik ga zeker contact met je opnemen zodra ik hem binnen heb. Ongetwijfeld dat ik veel van je kan leren. Heb jij ondertussen al een dual extruder voor de printer aangeschaft?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee nog niet gedaan puur en alleen om de rede dat er nog geen goed materiaal te krijgen is wat in water oplosbaar is en ook probleemloos print. Als de praktijk laat zien dat het goed werkt dan zal ik het zeker aanschaffen. Op dit moment is er echter ook een nieuwe versie van Cura uit die zo goed supports kan printen dat het doel van een duale kop bijna in het niet valt. Veel succes met je Ultimaker2. Als je hem hebt moet je vooral eens een kijkje nemen op het forum met calibratie settings. Als je eenmaal weet wat de limiet is van je printer met een specifiek soort PLA dan gaat je hoeveelheid mislukte prints drastisch omlaag. Ik krijg het nu voor elkaar om boven de aanbevolen snelheid toch heel mooi te printen en onder de aanbevolen laagdikte. Hyperdetail en snel prototypen is heel goed mogelijk met deze machine. Op dit moment ben ik bezig een follow focus te printen. De tandwieltjes zijn nu al sterker dan ik ooit voor mogelijk had gehouden! Je kunt echt per doelstelling printen. Binnenkort ga ik het hout filament er eens doorheen halen ![]() Succes! |
|
||||
|
||||
![]()
Yes!!! Na 9,5 week wachten is hij eindelijk binnen!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Have fun pal... Kun je eindelijke je eigen fantasie gaan printen. ;-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mwahaha... Mag ik eerst meer zakgeld gaan vragen!
|
|||
|
|||
![]()
Niiiiice !! Werd ook eens tijd he
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Was dat maar zo! Gisteren weer veel te laat naar bed gegaan. Druk met instellen/afstellen. Helaas is het nog geen 'Click & Print'. Gelukkig heeft Ultimaker ook een erg actief en behulpzaam forum. :-)
Display Modes | |
|
|