![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Het eindresultaat:
|
|||
|
|||
![]()
Cool.. Nu nog even verven... ;-)
Peace, Rich_Art. ![]()
Peace, Rich_Art. ![]() Last edited by Rich_Art; 12th March 2015 at 15:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Dat ziet er erg goed uit Leopard!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hey leopard
Is er een reden waarom je je object geen wallthickness geeft? Of zijn dit 3D bestanden die ultimaker meelevert om te 'testen'? |
|
||||
|
||||
![]()
Hoe bedoel je 'geen wallthickness'? Uiteraard heeft het een minimale wallthickness, anders kun je het niet printen. ;-) Deze is in te stellen in Cura, afhankelijk hoe sterk/stevig je het object wilt hebben. Het robotje was meegeleverd, de anderen niet.
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb je foto niet goed genoeg bekeken denk ik ;-). Er is inderdaad een wallthickness. Maar door de vele vertakkingen die geprint worden dacht ik van niet, heb je al die vertakkingen echt nodig binnenin?
Knap speelgoedje ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Wim, als je die 'infill' niet doet zou het ten eerste al niet zo stevig zijn. Daarnaast kan de 3d-printer alleen maar printen op plaatsen waar al geprint is, wel mag er een klein deel overhangend zijn. Dus als je van stukje recht omhoog ineens naar een stukkie horizontaal wilt gaan kan dit dan niet, vandaar die 'infill'.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
We leren weer bij, dankjewel Roeltje en Leopard ;-). Zoals jullie kunnen lezen ken ik er dus echt niets van, maar heb enorm veel interesse in 3D printen, dus zal me er ook eens serieus in verdiepen en zelf iets modelleren en laten printen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Wim, als je iets wilt laten printen kun je mij altijd een pm sturen. Dan kijken we even wat er mogelijk is. :-)
Display Modes | |
|
|