C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Algemeen > De Salon

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19th December 2019
roobol roobol is offline
Admin Team

Default 6 Jaar Snelmodelleren - 6 Years of Speed Modelling

Vorige week was het exact 6 jaar geleden dat we zijn begonnen met de snel-modelleer sessies, waarvan er inmiddels 224 zijn gepost. Door de jaren heen hebben er 34 leden meegedaan met in totaal 457 bijdragen en zeker de laatste jaren was het soms de belangrijkste forumactiviteit.

Het wordt gaandeweg wel steeds lastiger om nog nieuwe onderwerpen te bedenken. Daar komt bij dat ik vanaf 1 januari met pensioen ben, vaker ga reizen en minder met het forum bezig kan zijn. Volgend jaar zullen de sessies dus helaas op een laag pitje worden gezet. Ik zal er best nog wel eens een keer ééntje posten, maar zeker niet zo heel regelmatig.

Je hoeft overigens geen admin te zijn om SMC sessies te posten, dus iedereen die een leuk idee heeft hoeft zich niet in te houden (Pim, Petertje…?).

Tenslotte allemaal hele goede feesten toegewenst en alvast de allerbeste wensen voor een gezond en gelukkig 2020.
Attached Images
File Type: jpg plaatje.jpg (29.1 KB, 8 views)
Old 19th December 2019
roobol roobol is offline
Admin Team

Last week it has been exactly 6 years ago since we started the speed modeling sessions, of which 224 have now been posted. Over the years, 34 members have participated with a total of 457 contributions, and certainly in recent years at times it has been the most important forum activity.

As a result, it’s becoming increasingly difficult to come up with new topics. In addition, I will be in retirement from January 1, travelling more often and being less busy with the forum. So next year the sessions will unfortunately be put on the back burner. I will post a session every now and then, but not on a regular basis.

By the way, you don't have to be an admin to post SMC sessions, so anyone with a great idea doesn't have to hold back (Pim, Petertje ...?).

Finally, I wish you all a happy holiday season and the very best wishes for a healthy and happy 2020.
Old 19th December 2019
pgrooff pgrooff is offline
Moderator

Jij geweldig bedankt voor al je effort.
Het heeft mij zeker op een hoger c4d niveau gebracht!

-Pim

PS Ik zal zeker wat SMC sessies posten.
Old 20th December 2019
Petertje's Avatar
Petertje Petertje is offline
Senior Member

Helemaal met Pim eens! Bedankt voor je tijd en leuke ideeën roobol. Geniet straks van je pensioen en ik wens je hele fijne feestdagen.
Reply With Quote
Old 24th December 2019
Rich_Art Rich_Art is offline
Erelid

Tijd vliegt echt hč.. Geniet van je Pensioen man. Ik moet helaas nog even een paar jaartjes ploeteren maar het einde begint al in het zicht te komen. :-)
Old 31st January 2020
pgrooff pgrooff is offline
Moderator

Ik probeerde een SMC sessies te posten, maar kreeg de melding dat ik daar geen rechten voor had. Moet ik het op een andere manier doen, niet in Kleine Wedstrijden?

-Pim

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules