![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Deze had ik na de eerste les gemaakt en bestaat volledig uit primitieven, was voor mij vooral het opnieuw kennis maken met het programma maar ben er toch best tevreden van. Gisteren beetje zitten prutsen met een vloer en belichting maar dat lukte niet zo super.
Last edited by Wes; 21st September 2012 at 13:10. |
|
|||
|
|||
![]()
Ik denk dat de bijlage uploaden niet helemaal gelukt is...
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Deze moet je uitbouwen, ik zie potentie voor een mega-baan... ;-)
|
||||
|
||||
![]()
Bij deze! Go easy on me
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Leuk gemaakt. Kan je leuk mee aan de slag om er een werkende baan van te maken. Maar doe AUB doe checker vloer in de prullenbak. :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Inderdaad ben ik me zeer bewust van maar wou er snel iets onder zetten, maandag wat tips vragen aan men mede-student Richard hiervoor
![]() ![]() Ondertussen na de nieuwe dingen uit de tweede les aan een vliegtuigje begonnen maar krijg de romp helemaal niet zoals ik wil, zal vanavond als ik wat verderwerk een render posten. |
|
||||
|
||||
![]()
Ziet er leuk uit, misschien een beetje donker! maar voor de rest een leuk stukje speelgoed!
je zou de bal kunnen animeren dat hij rond de baan gaat.. maar daar zitten we nog lang niet ![]() Ben benieuwd naar je vliegtuigje!
|
||||
|
||||
![]()
Snel 2 renders gemaakt.. het onderstel vind ik wel nog wat lomp momenteel
maar ben toch al tevreden dat het begint te lukken wat ik in men hoofd heb. Waar ik het wel moeilijk mee mee heb is om met splines mooi te tekenen in Cinema 4D, heb ze nu even in Illustrator getekend.. heb nu eenmaal een betere workflow daarin. |
|
||||
|
||||
![]()
Vliegtuigen zijn altijd leuk! ;-) Misschien kun je nog wat aan de texture doen, je ziet er een herhaling in...
Display Modes | |
|
|