![]() |
|
||||
|
||||
![]()
thx voor de tip
|
||||
|
||||
![]()
Thanks Rich!!
Met zulke tutorials leer je toch altijd weer wat bij... Wat prefereren de archiviz'ers op het forum hier trouwens? Physical sun/sky of Hdri-belichting? |
|
|||
|
|||
![]()
Ik gebruik bijna nooit een HDRI met Vray..
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Heb effe rondgetoerd op het net op zoek naar Vray voor C4D maar kwam tot de vaststelling dat dit toch een prijzig pakketje is
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja goedkoop is het zeker niet.. Maar je krijgt wel waar voor je geld. vind ik persoonlijk. Er zijn er genoeg die daar anders over denken..
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarnaast kan je ook nog upgraden naar R13 en heb je met de physical renderer een engine die ongeveer hetzelfde in elkaar zit als de vray renderer. |
|
|||
|
|||
![]()
ik denk ook dat het voor mij weinig zin heeft vray aan te kopen als ik nog maar 25 % van de mogelijkhbeden van de ingebouwde renders ken.
Tenzij het met vray een pak eenvoudiger is om een goed resultaat te krijgen, dan heb je hem zo terug verdiend, alllen is dat nu net zo moeilijk in te schatten...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar dat zal misschien zijn omdat ik nog te weinig met die nieuwe engine van R13 heb gespeeld. Ik zou zeker even nadenken of je zoveel geld moet uitgeven aan Vray als je ook de nieuwe physical engine van R13 tot je beschikking hebt. Zelf (als hobbyist) zou ik het niet zo snel Vray kopen. Quote:
Quote:
Peae, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|