![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hey guys,
Hierbij een camera fly-through door de wolken, gerenderd met Cinema 4D. Hopelijk heeft het op iemand een rustgevend effect! ![]() Directe link: http://vimeo.com/37915090 |
|
||||
|
||||
![]()
Ooh... Schaapjes... ( gaap )
![]() Ik zou ze wel wat minder solide maken, Marijn. Een zachtere overgang dus, want als je door wolken vliegt, wordt het eerst mistig, dan nog mistiger en dan héél mistig ![]() Een beetje als een prop watten die je uiteen trekt eigenlijk. Wel leuk om eens uit te testen denk ik - mocht ik tijd hebben... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Er zit een beetje beweging in de wolken.
Zijn dat de Particles zelf die bewegen, of is dat de Noise of Age van je Pyrocluster ? Gebruik je PVolumePosition ? tof. d |
|
|||
|
|||
![]()
ja leuk gemaakt maar ben het wel met Peter eensch.....
De wolken zjin wat compact en de randen zijn te scherp en dan met name aan de onderkanten van de wolken. Des al wel te plus, een leuk stukje animatie. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
mooi gedaan maar is de weerspiegeling op het zee oppervlak niet te hard, ook zou ik de wolken ietwat zachter maken om geen blutsen op te lopen hé
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ongetwijfeld een test animatie voor dream in colors :-) of zit ik er volledig naast :-/
|
|
||||
|
||||
![]()
Thanks guys!
Ivm de "hardheid" van de wolken: ben ik het niet helemaal mee eens. Dit type wolken bestaat, en als de camera maar snel genoeg vliegt krijg je niet of nauwelijks een zachte overgang wanneer je uit de wolken vliegt. Er is overigens wel een zachte overgang aanwezig, maar door de hoge snelheid en de dichtheid van dit type wolken duurt die ongeveer 4-5 frames wat niet echt genoeg is om het goed op te merken. Ben het wel eens dat de vormen in het algemeen een stukje beter kunnen en dat er in echt vaak wat verschillende lagen/type wolken zijn. @douwe: Dit is stiekem gewoon met de Volume-emitter-preset gedaan - ssssht! ![]() @Roger: ligt er een beetje aan op welk deel van de wereld je zogezegd aan het filmen bent, in onze regionen zal je waarschijnlijk niet dit soort heldere reflecties krijgen. @Dakke: helaas, staat er helemaal los van! |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|