![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hey tof, een feestje met allemaal vriendjes.
is dat dan, wat je noemt, een lounge party ? d |
|
||||
|
||||
![]()
ik heb me ook ingeschreven, lijkt me zeker de moeite
![]()
|
||||
|
||||
![]()
zo spijtig, had het volgende maand geweest en dus na de examens.... have fun guys :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Was een toffe presentatie van rizon.
Simpel , down to earth. mooie dingese. Zalig hoe efficïent een mens kan zijn als hij een beetje design-talent heeft. Aan iedereen die er was en die ik nog niet kende (roger, dweemes, cuba, ...) : Het was tof jullie eens in levenden lijve te ontmoeten; altijd leuk om te zien welk gezicht er achter een avatar schuilgaat. @stein : Voor herhaling vatbaar; misschien met een extra technische presentatie voor gevorderden ? c4dlounge altijd bereid om mee te denken over aanbod. Kees heeft een paar kiekjes getrokken, dus die volgen misschien nog ? douwe |
|
||||
|
||||
![]()
thx voor de presentatie, was zeker de moeite
|
||||
|
||||
![]()
Yes, was heel leuk om eens kennis te maken met een aantal mensen, en aan de andere kant om een aantal bekende gezichten terug te zien. Presentatie was ook erg leuk. Voor herhaling vatbaar!
|
|
|||
|
|||
![]()
Leuk te horen... Nu de foto's nog. :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
zo te zien weer wat gemist... benieuwd naar de kiekjes (toevallig niet op film modus gezet :-)
hopelijk komt ie nog eens terug naar leuven :-D |
|
|||
|
|||
![]()
Ik zal de kiekjes er binnenkort opzetten, mijn belastingbrief is nu prioritair, snif...
|
|
|||
|
|||
![]()
Spijtig, een uit de hand gelopen vergadering heeft me belet om te komen
![]() Volgende keer ben ik er zéker bij
Display Modes | |
|
|