C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Algemeen > De Salon

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 3 Weeks Ago
MultiDirector MultiDirector is offline
Member

Quote:
Originally Posted by Ztef View Post
Ja precies, onderstreep dit. Net sinds 2017 nieuwe iMac, vooruitgang tov mn macbook pro, maar nu het wat serieuzer wordt wil ik ook investeren in toekomst gerichte oplossingen. Dat is een mac gewoon niet, en dan AMD ondersteunende gelul. Kijk je online, had ik voor die bijna 3000 euro dat deze kost echt een aardig serieuze PC kunnen nemen. Maar moet wel zeggen, iMac 5K stukken chiller voor modelleren en illustrator werk.
Een late reactie van mijn zijde (had niet in de gaten dat je had gereageerd): ik snap het en is in deze voor iedereen een andere keuze. Maar als ik het geld er voor over had, dan kocht ik de meest serieuze mac en had ik genoten van het beeldscherm. En tja dan nog een keer dat bedrag voor een dan ècht dik vette serieuze pc erbij!

Want ik moet zeggen, nu een aantal maanden later, dat ik uiterst tevreden ben over de snelheid van mijn pc. Alleen de gpu rendering van mijn twee RTX 2080ti kaarten, is fenominaal. Ben de laatste tijd veel bezig met raytracing en volumerendering op Blender 2.80 en ben benieuwd naar de volgende ai/deeplearning toepassing van NVDIA, die zij speciaal voor RTX kaarten hebben ontwikkeld en het renderen nog sneller maakt.
Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago
Member

Quote:
Originally Posted by MacObsession View Post
Gebruiksgemak wordt zwaar overschat! Ik blijf bij Apple
Snap ik en groot gelijk!
Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago
Member

Quote:
Originally Posted by MacObsession View Post
Als ware Apple fan, heb ik elke seconde afgewacht tot deze MacPro voorgesteld werd. Over het scherm zal ik kort zijn, die poot had er gewoon moeten bij zijn, !

De MacPro zelf, kan ik nu weinig over zeggen. Wat ik wel vond is de toch wel teleurstelende presentatie. Waar Steve mij direct na de Keynote een dual core G5 2.0ghz liet kopen, was dit erg mager. Geen benchmarks, geen cinebench... een beetje logic en final cut pro.

I love Apple, maar het mist echt "Steve Jobs"

Mijn Macpro 2010 / is sneller dan de "trashcan"... Best kan je nu een iMac 5K 2019 / 8 core aankopen. Kost je rond de €4000 en ben je een heel eind.

De iMac Pro / MacPro zijn even duur... alleen moet je kiezen tussen uitbreiding of een scherm. Dan kies ik MacPro! De prijs van €6000 was te verwachten, maar de 256GB SSD is dan weer belachelijk. Ik hoop dat ze dit toch herzien...

Ben super blij met mijn MacPro en hoop dat deze het nog even uithoudt

Ik hoop het ook, heb 11 jaar met mijn mac pro 2009 gedaan en hem de laatste jaren nog een cpu upgrade gegeven naar mac pro 2012. Zijn dienst gedaan in ieder geval, dat wel :-)

Ik hoop dan in ieder geval voor je, dat de benchmarks (die er nu ongetwijfeld zullen zijn) de hoge prijs inmiddels rechtvaardigen.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules