C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > RESOURCES > Vragen >>> > Modelleren in Cinema4D

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 7th March 2019
MultiDirector MultiDirector is offline
Member

Default X-particles vraag

Weet iemand toevallig hoe je de radius van X-particles kan beïnvloeden vanaf een texure? In het emitter-object onder de "object tab" kies ik voor emit from object en vervolgens kies ik "emit from texture". In de "subtab texture" kan ik dan vervolgens de "texture tag" droppen en bij Radius Channel bv luminance als kleurenkanaal kiezen. Alleen doet hij niks?

Emit Channel en Color Channel doen het gewoon wel, als ik daar een kleurenkanaal kies. IN de documentatie lees ik er niks over terug helaas, behalve dan dat hij het gewoon moet doen)

De Emitter Channel kan ik wel instellen en doet het gewoon, alsmede de Color Channel (geeft particles de texture kleur) en de Speed Channel. Maar de Radius Channel en Scale Channel doen helemaal niks?
Reply With Quote
Old 7th March 2019
MultiDirector MultiDirector is offline
Member

Na lang zoeken gevonden, op één of ander manier doet de radius het alleen vanaf the color channel, terwijl ik hem al die tijd op luminance had staan.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules