C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Wedstrijden / Challenges > Grote wedstrijden >>> > Grand Challenge #01: Discovery

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11th December 2009
Rich_Art Rich_Art is offline
Erelid

Wie op wie heeft gestemd doet er niet toe. We hebben gezamelijk de boel besproken en we zijn gezamelijk tot deze uitslag gekomen.

Peace,
Rich_Art.
Old 11th December 2009
MacObsession's Avatar
MacObsession MacObsession is offline
Senior Member

Ok jammer.

Gefeliciteerd aan de winnaars!!

Ja, het idee van marijn lijkt me wel wat, mischien dat ik deze nog wijzig en de appels en postkaarten mee laat rond vliegen. Oorspronkelijk was het ook niet de bedoeling van een spelbord te plaatsen, maar 2 mensen. Maar had schrik dat dit teveel poser zou zijn. Ook wou ik het camerapunt niet veranderen, omdat ik deze sfeer wel wou behouden. Ik zat ook nog te denken om een bank vanvoor te zetten met twee kinderen, die aan het spelen waren. Maar dit zou de camera positie ernstig verstoord hebben.

Met mijn tweede scene (niet afgeraakt) wou ik een kamer maken, zelfde sfeer, met uitzicht op een stad. En een soort heks dat er op uit vliegt.
Old 11th December 2009
Rjsmal's Avatar
Rjsmal Rjsmal is offline
Member

Congrats freuteken,rogier and jtalbotski.

I'm glad that you won freuteken like I said I really like the effort you put in the scene the range rover looks awesome.

And to the judges,

Thnx alot for the competition I really liked the theme and thnx alot for the feedback I know it looks empty the final render isn't what I really had in mind but I couldn't put as much time it in as I wanted there always will be a next time .

to all the other candidates great job keep growing and learning nice to meet you all.
good luck in the future.

peace

Robert
Reply With Quote
Old 11th December 2009
Mallard's Avatar
Mallard Mallard is offline
Member

My congratulation to all participants too! It was fun following the challenge and the outcomes truly are awesome!!
Reply With Quote
Old 11th December 2009
Rogier Rogier is offline
Member

Wat een eer! Erg bedankt voor de waardering, en de commentaren die zijn gegeven op mijn render / What an honour! I'm very thankful for the appreciation of my work, and all the comments given on the forums!

All of you, great work, well deserved first price for Freuteken.
Old 11th December 2009
freuteken's Avatar
freuteken freuteken is offline
Member

Inderdaad Rogier, wat een eer. Ik vond het een schitterende ervaring, ik zou zeggen meer van dat. Bedankt voor de leden en juryleden die uiteindelijk mijn scene hebben gekozen. Ik zat op het tipje van m'n stoel af te wachten. Zo spannend.
Rogier en jtalbotski terechte achtervolgers. Ook Tom proficiat, potentieel en doorzettingsvermogen.

Indeed what an honor(honour, American?) It was an awesome experience, more of that, would be nice . I was waiting on the tip of my chair.
Rogier and Jtalbotski were the right followers. Also Tom congrats. you haven potential and stamina.
Reply With Quote
Old 12th December 2009
[bo] [bo] is offline
Member

I did indeed rush my final... About 70% of what I did was made on the last day. Didnt even do a test render, so I knew it would.. you know.. s*ck.
Anyway, i DID learn alot and know I should really set some deadlines or something next time.
But congratulations on the winners and all other participants, it was a fun contest with awesome entries! Already looking forward to the next one.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules