![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Op dit moment ben ik (behalve de opleiding in Leuven) wederom een tutorial van Pavel (cmiVFX) aan het doen. Enerzijds om hem een mening te kunnen geven over zijn tutorial, anderzijds om weer de nodige kennis mee te pikken en daar waar nodig op te frissen.
De nieuwe tutorialserie is puur bedoeld voor beginners. Vanaf de interface, de basisprincipes van 3D tot het modelleren van in deze een fiets. Het blijft leuk om te modelleren in "Pavel-style"... ;-) In dit draadje zal ik mijn WIPs posten. Het eerste deel heb ik af, het maken van de velg. Nu met smart wachten tot het volgende deel beschikbaar is. Nu heb ik er nog tijd voor, tot Marijn en Kees me alle hoeken van het CVO laten zien... ![]()
Every artist was first an amateur. Last edited by Leopard1975; 13th September 2012 at 21:23. |
|
|||
|
|||
![]()
Dat ziet er goed uit zover. :-)
Ik hoop dat je een leuke tijd hebt op de opleiding.... Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mooi Leopard... da's ook wat voor mij zo'n tut. Ik blijf ook deze wip volgen.
|
|
||||
|
||||
![]()
@ Petertje: Hier een impressie van het eerste deel in deze tutorial, hij is inderdaad leerzaam. Al zijn de eerste hoofdstukken erg algemeen hoor, daar moet je dan doorheen skippen.
|
|||
|
|||
![]()
En ik vind nog steeds dat Pavel erg snel rondspringt met van alles. Geen id hoe het met deze is want deze heb ik nooit van hem gehad, maar over het algemeen is het een rappe beweegeraar... <-- Nieuw woord.
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Klopt, hij moet soms moeite doen om zichzelf aan te passen naar leerlingsnelheid. Een geduldige leraar zal het nooit worden, haha...
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben verkocht :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Ondertussen ook begonnen aan het tweede deel van de Everything series van cmiVFX die door Pavel is gemaakt. In dit deel worden Deformers besproken en gebruikt om de fietsband met profiel te maken.
Gelukkig krijg ik morgen mijn nieuwe computer, met verschillende deformers aan trekt de viewport het niet meer. Werkt best wel frustrerend. Komt ook door het hoge aantal subdivisions wat gebruikt wordt. Geeft een mooi detail, maar vrij zwaar.
|
||||
|
||||
![]()
Erg mooi werk Leopard, ziet er top uit!
Grtz, Tim |
|
|||
|
|||
![]()