![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Na de eerste les van Tekenen 1 op het CVO de opdracht gekregen om een speelgoed te maken. Mijn eerste deel is een keukenmixer. Er is nog geen scene omheen gebouwd, zal vast nog wel uitgebreid worden. Heb in ieder geval nog wat ideetjes.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mooi man. Ziet er goed uit.
|
|
|||
|
|||
![]()
Amaai voor een eerste les... Die gaan nogal een gang! De tuimelaar met de mixer eraan ziet er ingewikkeld uit. Mogen we daar een wiretje in bovenaanzicht van zien?
Cheers, Cha |
|
|||
|
|||
![]()
Geinig maar kun je de wire wat duidelijker maken?? Bv met S&T of via de color en wire in multiply on top??
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat gaat daar inderdaad met een rotvaartje vooruit, daar in Leuven
![]() Mooi stukje houten speelgoed overigens, Richard. Maarreuh... zie ik daar nu geen N-gons en driehoekjes ? Leren ze DAT in Leuven ?? ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
@peterL: deze heeft Kees nog niet gezien, want als die een ngon of een driehoek spot, dan is Leuven te klein om je te verbergen.
@Leopard: enkel een opmerking over het ontwerp: die scherpe hoek bovenaan naast de draaischijf zou je een radius moeten geven, want als je dit in hout maakt dan breekt het vrij snel af, en bovendien doen de kindjes zich daar pijn aan ;-) Ik moet toch iets vinden hé. Het is in elk geval een mooie oefening in modelleren, want dat is iets moeilijker dan je op het eerste zicht zou denken :-)))
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal het bestand met ook een eerdere versie van de arm even toevoegen, ongetwijfeld dat jullie een een hele praktische oplossing er voor hebben. Als je de arm bekijkt: Hij is vanuit een spline naar boven opgebouwd, zonder boole. (Vanaf les 2 zijn die uit den boze). Quote:
En inderdaad moet ik hier en daar de mesh nog wel verbeteren. ![]()
Every artist was first an amateur. Last edited by Leopard1975; 15th September 2012 at 11:18. |
|
|||
|
|||
![]()
Peace, Rich_Art. ![]() Last edited by Rich_Art; 12th March 2015 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Een cylinder? Wat heeft dat voor voordelen tov een cube?
|
|||
|
|||
![]()
dat de ronding er al inzit?? :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|