![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, nu zie ik pas hoe jij hem van een cylinder verder hebt bewerkt. Ik zag er eerder een cube in, haha... Ik zal hem eens opnieuw maken!
|
|||
|
|||
![]()
@rich: hoe ziet die linkse eruit in een HN?
|
|||
|
|||
![]()
Peace, Rich_Art. ![]() Last edited by Rich_Art; 12th March 2015 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Ondertussen ook alvast wat wezen stoeien met animatie ter voorbereiding op maandag. Dat valt ook nog niet mee! Klooien met dynamic tags, keyframes, stomme tangents in F-curves die niet doen wat je wilt... Maar ik zie het als een warming up voordat het echte werk gaat beginnen.
|
|||
|
|||
![]()
Geinig maar ik mis wel een beetje goede belichting en de cam beweegt wat erg statisch.
Maar leuk gemaakt. Peace, Rich_Art. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
als ik de achterkant zie van het bovenste stuk is er denk ik iets mis met een paar meshes.
Ergens een paar punten die gelast moeten worden of meshes waarvan de normals niet juist staan.
|
||||
|
||||
![]()
@ Rich: Klopt. Ik heb nog geen aandacht aan de scene zelf geschonken. De beweging in het algemeen kan beter, maar moet nog uitvinden hoe.
@ Dweemes: de normals staan goed. Maar ik ga hem sowieso even opnieuw maken met de tip van Rich_Art.
|
||||
|
||||
![]()
Jou speeltje ziet er goed uit Richard!
Die van mij is ook al af. Heb het gewoon gelaten bij iets basis, want was in het begin wat vooruit aan het lopen op de dingen waar we mee moesten beginnen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
zeg leopard, van iemand met jou nickname en achtergrond had ik toch eerder iets in deze zin verwacht.
Ik wilde dat bovenstuk van je mixer eens modelleren en toen is het een beetje uit de hand gelopen... Ik vind die hout shader wel heel bruikbaar.
|
||||
|
||||
![]()
Whahaha, hij is goed! Leuk gemaakt!!
Display Modes | |
|
|