![]() |
|
||||
|
||||
![]()
.... KeesKarakters...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kees staat scherp vandaag ! ;-)
|
|||
|
|||
![]()
Het is vakantie en ik ben mijn laatste lessamenvating van het jaar aan het schrijven :-))
|
|
||||
|
||||
![]()
Hij heeft wel een strakke kont die pink panther van jou!
|
||||
|
||||
![]()
Na veel bloed, zweet en tranen heb ik mijn eindwerk voor animatie 1 af!
Pink Panther die voor een Cinema 4D pakket gaat shoppen. Ik heb heel veel geleerd van het maken. er zijn nog heel wat zaken in het filmpje die ik achteraf anders zou doen, of die bijgewerkt moeten worden. Maar door gebrek aan tijd moet ik het hierbij laten, en is het hopelijk voldoende om Kees gunstig te stemmen. Anders zal ik toch wat Orval voor hem in moeten slaan... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Geweldig hoe zijn loopje op de muziek mee swingt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gefeliciteerd.. Je hebt er veel bijgeleerd... Natuurlijk kan het allemaal veel beter maar dat is logisch, je begint net...
Mijn eerste animatie was echt niet van dit niveau....... dus een buiging van mijn kant. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Super goed gemaakt man... echt leuk... jij hebt echt heel veel geleerd in een korte tijd!
|
|
||||
|
||||
![]()
Klopt, er zijn een hoop zaken die ik bij zou werken. Maar ik vond het al een ontzettende puzzel om een character te maken, riggen, met morphs, xpresso en keyframes gecombineerd te werken. Voor een eerste echte animatie ben ik tevreden. Vol goede moed aan het volgende hoofdstuk beginnen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Super, zeer geslaagd voor zo'n eerste animatieproject!
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|