![]() |
|
||||
|
||||
![]()
absoluut ja... jij mag alvast mijn komende character unwrappen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gooi maar door.
![]() Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Echt een 'MustHave', ook al gebruik je het maar zelden. Zelfs de gratis versie doet het tien keer beter en eleganter dan BP.
Rich, bedankt voor de Tuts&Tips :-) |
|
|||
|
|||
![]()
Geen dank.. Maar hoezo "ook al gebruik je het maar zelden" ?
Ik gebruik het bij elk project.. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik bedoel, ook al zou je het niet vaak gebruiken... Natuurlijk ga je het altijd gebruiken als je het nodig hebt :-)
Als je het een paar keer gebruikt dan heb je het geld er al uit. |
|
|||
|
|||
![]()
Haha aha zo. Ja je kan het idd op 2 manieren lezen.
De pro versie is misschien wat duur voor een UV-wrapper. (voor een hobbyist) Verdien je geld met 3D, dan heb je het zo terug verdiend omdat het zo snel werkt. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bedankt voor deze uiterst klare kijk op de zaken Rich!
Bodypaint staat bovenaan mijn to-learn-list dus UVLayout vrij bovenaan op mijn to-buy-list (met al mijn details lijkt me dit een serieuze kans op enorme tijdswinst) ![]() Cheers, Tim |
|
|||
|
|||
![]()
Laat de kans maar weg. LoL. Het IS een enorme tijdswinst.
Ok het kost wat maar als je dit commercieel gebruikt is het snel terug verdiend. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik raad je aan de demo alvast te gebruiken, zelfs deze doet het fantastisch. Als je dan nog wat kleine aanpassingen wilt doen kun je dat naderhand ook nog in BP uitvoeren.
Maar zeker weten, als je het hebt gebruikt dan schuift UV-layout binnen de kortste keren naar de bovenste plaats in je lijstje. |
|
|||
|
|||
![]()
Idd er is zelfs een free version. Al heb ik die niet geprobeerd. Maar het schijnt dat deze prima werkt al heb je natuurlijk niet alle tools voorhande. Alleen de meest basic tools zijn aanwezig in deze versie.
Wil je echt helemaal los, dan is de pro versie de one om voor te gaan. Ik beleef er echt heel veel plezier mee. En vind het unwrappen nu gewoon leuk om te doen. Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|