![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik ga het eens uitzoeken en inderdaad opnieuw de containers bouwen voor de achtergrond en ook een kijken of ik in delen kan renderen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja had al gereageerd maar die post is dus ook verdwenen.. pffff.
Ik had een reply gegeven een beetje iets in trant van wat Dweemes zegt. De voorgrond heeft meer nodig dan de achtergrond. Er is ook een simpele xpresso setup wat je HN subdivision aanpast al gelang de afstand van object tot cam.. Peace, Rich_Art. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
inderdaad, Rich, dat laatste was ik vergeten vermelden, ik heb het ooit gezien maar weet niet of het een plugin is of zo. enige vervelende is dat het in stappen verloopt en je dus op bepaalde punten een overgang zal hebben en dus mogelijk een verschil in detaillering. De container die op 3 meter staat zal bvb een HN divisie 2 hebben en die op 3m10 een HN divisie 1 tewijl ze dus vlak bij elkaar staan.
Ik herinner me nog dat ik dat toen vervelend vond, je kan uiteraard geen HN verdelen na de komma ...
|
||||
|
||||
![]()
Heel erg mooi
![]() Ter info voor '"Petertje" het cellencomplex op Schiphol bestaat ook uit zeecontainers. En als ik het goed heb wordt er bij ons in de buurt ook een soort van opvanghuis gerealiseerd met dit soort "units" Ga zo door, ziet er goed uit. Guus |
|
||||
|
||||
![]()
Thanks voor de tips. Ik ga dat xpresso bestand eens opzoeken. Wie weet... :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Check out A_Hypernurbs in de A_Tools map van de MoxPig-Library van Pavel.
|
|
|||
|
|||
![]()
http://www.c4dexchange.com/en/pages/moxpig/
Indd, wilde het net zeggen. Had pavel even gevraagd. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Superrrrrrrrrrrr... Bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]()
dat was em !
|
||||
|
||||
![]()
Niet erg handig, vermits je de User Data op elke HN afzonderlijk moet instellen,
hoewel je dat met een beetje kaas van Xpresso wel kan centraliseren, maar zo kan je eventueel wel per HN andere distance settings instellen om dat overgangsprobleem waar je het over had te counteren. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|