![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Leuke platen
![]() Ik heb nog wel een opmerking over de richting van de houtnerf op de stoelen, die ligt nu horizontaal en is voor mijn gevoel veel te grof. Standaard ligt de nerfrichting in de lengte van het product, in dit geval dus verticaal. Verder een leuke compositie, alleen mogen de lampen van mij rond. Past meer in het geheel. groet, Guus |
|
|||
|
|||
![]()
Dankje
![]() Ik heb nu de tex van de stoelen wat aangepast. Het probleem met het glas is opgelost, de normals zaten nog omgekeerd, en dat had ik niet gezien omdat ze nog in een lathe nurbs zaten. Ik render hem nog eens, nu met betere glas en een andere stoeltexture. Ik probeer de ruis nog wat te verminderen. |
|
|||
|
|||
![]()
Vond iemand het trouwens vreemd dat de focus van de camera dicht bij is, en dat het midden dus blur heeft?
Want zo wordt veel van het plaatje geblurd, miss voelt dat wat vreemd aan? |
|
|||
|
|||
![]()
Hey,
Ik heb nog eens een retexture gedaan, deze keer niet in vray maar in c4d. En dus ook via c4d gerenderd. Erg leuk de nieuwe render functies in r15, die nieuwe cache AO voelt echt geweldig aan ![]() Er zitten uiteraard nog wat onvolkomenheden in (zoals de stoelentexture vooraan), maar ik vond het wel een WIP waard ;p. ps. gerenderd met c4d R15 Demo, screencap van de viewport/edited met photoshop. |
|
||||
|
||||
![]()
Fout fototje? Hij is zo donker en ik zie helemaal geen houtnerf :-)
|
|
|||
|
|||
![]()
Inderdaad niet zon goede nerfjes, maar dat komt vooral ddor de compressie, t origineel is donker maar de nerven zijn wel zichtbaar
|
|
||||
|
||||
![]()
Ola Remarkable,
Je render is echt véél te donker om er iets zinnigs over te kunnen zeggen hoor, denk dat dat véél beter kan! |
|
|||
|
|||
![]()
Nou ik moet wel een beetje m'n naam eer aan doen he
![]() Ik denk dat ik het "gewoon" donker vindt omdat ik heb het in donker gemaakt heb, en gewend raak aan de image. Ga ik maar eens m'n Gi sterker en materials lichter zetten. |
|
|||
|
|||
![]()
Anders moet je je scherm eens calibreren met een 'spinnenkop':
http://www.kamera-express.be/product...FcNa3godmx8AYA Op mijn telefoon is de zon al onder ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|