![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hier een wipje van een, zoals de titel al zegt, keuken.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb zomaar het idee dat er van de maten helemaal niets klopt. PLafond te laag, stoelen en tafel veeel te groot. rare camera angle.
Ik zou om te beginnen alles in real world maten maken (cm) dat is ook voor de Vray engine een must. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Plafond moet inderdaad een stuk omhoog. Het is ook allemaal gelig. En het perspectief is ook niet mooi maar dat zijn camera instellingen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Thanks voor de reply
![]() Ik heb hem de verhoudingen flink veranderd, als het goed is is de geligheid iig al een stuk minder. (ik zie nu pas dat het onmogelijk is dat er laatjes onder de wasbak zitten maar dat doet er even niet toe) Wat vinden jullie? |
|
||||
|
||||
![]()
Aaah, een stuk beter. Kun je geen lights in de lampenkappen boven de tafel doen. Geeft meer diepte...
De belichting heeft in zijn geheel ook wat aandacht nodig. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja ik vind het geheel ook nog wat te flets en ééntonig van kleur..
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
... En is het een idee om de eettafel en stoelen een totaal andere texture geven dan de keuken? Dan wordt het wat minder van hetzelfde. Of kan of mag dat niet?
|
|
|||
|
|||
![]()
Texture en lighting moeten/kunnen idd nog wat beter, ik wil echter geen light in de lampen, dat is nogal vreemd op het midden van de dag.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hier nog een update
|
|
|||
|
|||
![]()
Is al beter maar de verhoudingen kloppen nog niet echt. Een "normaal" huis heeft het plafond toch zeker op 2.75 mtr zitten.
Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|