![]() |
|
||||
|
||||
![]()
@ Kumeling: Ben benieuwd naar je werk!
|
||||
|
||||
![]()
Nou dan zal ik hem ook even posten.
Heb gewoon een trein nagemaakt die ik ergens online gevonden had en uit primitieven bestond. Laat maar weten wat je er van vind en wat ik er eventueel nog aan kan veranderen. Thx ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ziet er goed uit! Ik zou wel de wielen iets kleiner maken/ uit elkaar zetten. Bij de wagons lijken de achterste 2 wielen elkaar te raken.
|
|||
|
|||
![]()
Ziet er leuk uit.
Ik mis wel een beetje fijne belichting. Het is wat vlak en doods op deze manier.. En een bevel op de randen zou ook niet slecht zijn..... Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
OK, ik zal eens even aanpassen in C4D ik heb al geprobeerd met 3 wielen op de Twee achterste wagons en 2 op de machinewagen maar dat leek nergens op..
Ik wouw eerst een fiets maken in poly mode maar het werd iets te moeilijk voor wat ik al kan en ken dus ben ik maar een niveautje lager gaan modeleren. Maar eens ik wat meer in mijn mars heb probeer ik die toch nog af te werken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Kumeling: Heb je even een PM gestuurd
|
||||
|
||||
![]()
@Rich: wat bedoel je met fijne belichting ? meer een fill light met een andere kleur?
de bevel op de randen zal ik ook even proberen aanpassen thx voor je tips! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ziet er allemaal prima uit! Heel leuk zo'n topic, ik heb het idee dat beginners vaak hun werk niet durven te posten omdat ze bang zijn voor kritiek, maar iedereen is nu eenmaal ooit met dit soort dingen begonnen. Ik vind het erg leuk om die evolutie te zien.
|
|
||||
|
||||
![]()
Denk dat je daar gelijk in hebt. Ik zit ook vaak te dubben. Wat post ik wel, wat niet. Maar van kritiek leer je wel. zolang het maar opbouwend is. Ik hou mezelf dan ook voor dat het merendeel hier het tienvoudige (en meer) aan ervaring heeft. Eenieder leert op zn eigen niveau.
Display Modes | |
|
|