C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Algemeen > De Salon

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 15th March 2009
Marijn's Avatar
Marijn Marijn is offline
Administrator

Default Stel je voor/Introduce Yourself

Hier kunnen leden zichzelf voorstellen!

Ik zal beginnen: Ik ben Marijn, en ben zo'n 7 a 8 jaar bezig met Cinema 4D. Ik begon met een Duitse versie van Cinema 4D zonder documentatie. Pas een jaar later ontdekte ik de Cinema 4D communities, en schoten mijn vorderingen een stuk beter op. Op die manier leerde ik medebeheerder Rich_Art ook kennen. Naast mijn activiteiten op het forum geef ik ook Cinema 4D les in het CVO in Leuven, en heb ik mijn eigenlijk 3D Visualisatie bedrijfje dat je kan vinden op www.computed-emotion.nl .
Reply With Quote
Old 15th March 2009
Rich_Art Rich_Art is offline
Erelid

Hoi Allemaal,

Ik ben Rich_Art. Alweer een aantal jaartjes bezig met C4D. Vanaf R5 wel te verstaan.
Wat ik ook ben is een echte fora hopper. Ik kom op de meest bekende fora en daar vind ik mijn informatie die ik hier probeer te delen.
Ik kan zeggen dat ik ondertussen redelijk mijn weg weet te vinden in C4D en wil deze kennis graag met jullie delen.
Dus als er vragen zijn, dan probeer ik ze zover mijn kennis reikt, deze te beantwoorden en of mee te denken aan een oplossing.

Peace,
Rich_Art.
Old 15th March 2009
Morris Morris is offline
Member

Hallo iedereen,

Bij deze stel ik me ook maar es even voor.
Ik ben Bert, ook bekend als Morris op een aantal C4D-fora, en ik ben ondetussen een 3-tal jaar bezig met Cinema onder het waakzaam oog van onderandere m'n 2 collaga forumbeheerders Marijn en Rich-Art. (Big Up Thanx for sharing the knowledge guys )

In het dagelijkse leven ben ik Product Ontwikkelaar van beroep ,maar C4D is voor mij een welkome afwisseling om van de 'Fun-kant" van 3D modeling en rendering te genieten.

Ook ik zal m'n uiterste best doen om waar mogelijk jullie met raad en daad bij te staan.

Groeten en tot binnenkort op "onze Lounge" ,
Morris
Reply With Quote
Old 15th March 2009
sfBlackfox's Avatar
sfBlackfox sfBlackfox is offline
Senior Member

Hallo iedereen,

Ik ben hans, student C4D. Ben begonnen met Cinema ongeveer 1 jaartje terug en heb vrij veel documentatie opgeslorpt sindsdien. Heb nog les gehad van Marijn vorig semester en via rich_art deze site gevonde (via C4Dcafe). Ik kan wel zeggen dat ik ondertusse redelijk wat trucjes ken en omdat ik nogmaar recent begonnen ben kan ik ook makkelijk naar tutorials verwijzen
Reply With Quote
Old 15th March 2009
Marijn's Avatar
Marijn Marijn is offline
Administrator

Welkom Hans, leuk je hier te zien! Je hebt bij deze de eer om het eerste nieuwe lid op het forum te zijn Heb je je eindwerk van vorig semester niet online staan? Dat zou ik zeker eens posten in het FINALS topic. Veel plezier op het forum!
Reply With Quote
Old 15th March 2009
Erelid

Hoi en welkom natuurlijk.
Ik hoop dat je idd wat van je werk upload. Altijd leuk te zien....

Peace,
Rich_Art.
Old 16th March 2009
C4dFreak C4dFreak is offline
Junior Member

Hallo, Mijn naam is Tom, ik wilde alleen maar naar hier te komen om te zien wat Rich Art doet
hier. Ik zie dat hij dit forum te leren hoe u met C4D, Dat is
goed. Ik ben ook een aantal wensen van de grote info hebt u in dit forum, De Vray
Licht installatie is groot. Ik kijk uit naar dit forum groeien. Dus Hello to
alle!
Reply With Quote
Old 16th March 2009
Marijn's Avatar
Marijn Marijn is offline
Administrator

hi Tom,

Welcome! Please write in English, we all understand it and the translators to Dutch are no good
Reply With Quote
Old 16th March 2009
Erelid

Hi and welcome C4DFreak.

Nice to see you here as well. And yes no need to post in Dutch.
If you like you alway may post questions, wips and finals of course...

Peace,
Rich_Art.
Old 16th March 2009
brammelo brammelo is offline
Junior Member

Allereerst gelukgewenst met jullie nieuwe forum. Voor we me niet kent: ik werk voor Design Express, de distributeur van CINEMA 4D in de Benelux. Mijn agenda zit nogal vol, dus mijn actieve bijdrage aan het forum zal helaas eerder beperkt zijn. Maar ik weet het goed gemaakt: ik beloof mijn uiterste best te doen om van MAXON leuke prijzen te krijgen voor de wedstrijden die Marijn en René ongetwijfeld zullen organiseren. Veel succes!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules