C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > WIPS/FINALS > Advanced Work in Progress (WIP)

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 4th May 2017
Petertje's Avatar
Petertje Petertje is offline
Senior Member

Helemaal top weer Jarno. Ik moet toch maar een cursus ZBrush bij jou gaan nemen.. hahaha. Het programma heb ik al jaren maar ik kan er nog niks mee. Tijd gaan vinden om er maar eens mee te gaan experimenteren! Die Alien ziet er nu al weer top uit.
Reply With Quote
Old 11th May 2017
Nieuwus's Avatar
Nieuwus Nieuwus is offline
Moderator

Quote:
Originally Posted by Petertje View Post
Helemaal top weer Jarno. Ik moet toch maar een cursus ZBrush bij jou gaan nemen.. hahaha. Het programma heb ik al jaren maar ik kan er nog niks mee. Tijd gaan vinden om er maar eens mee te gaan experimenteren! Die Alien ziet er nu al weer top uit.
Bedankt Peter,
Moet je echt eens oppakken dan, het is zo'n geweldig programma als je eenmaal door hebt hoe je t moet gebruiken, maar ja, dat is met het meeste zo natuurlijk. Ik denk dat het niet zo veel anders is al C4D sculpting, waar ik zelf nog maar amper mee gewerkt heb.

Overigens is hier mijn voorlopige final van m'n Mass Effect alien. Wil m nog op een brug van een ruimteschip hebben met een hologram en de aarde op de achtergrond maar dat moet maar even wachten.

Gexporteerd op subdiv 2 op ongeveer 93K polygons voor extra smoothness. Volledig in C4D gemaakt behalve de details op het hoofd, die zijn er in Zbrush op gesculpt. Textures in Substance Painter en rendered in Marmoset Toolbag
Attached Images
File Type: jpg SalarianR4Small.jpg (205.6 KB, 23 views)
facebook.com/PrivatePolygon
privatepolygon.nl
Reply With Quote
Old 11th July 2017
Nieuwus's Avatar
Moderator

Hola!

Vorig jaar met een project bezig geweest waarbij ik mijn eerste menselijke hoofd had gemaakt.
Nu ik daar achteraf op terug kijk ziet hij d'r niet uit en dat was ook de reden om hem aan te passen. Dus daar flink tussen het verhuizen en klussen door mee bezig geweest en ik vind 'm al geinig worden.
T moet uiteindelijk een WOII veteraan worden met bijpassende outfit inclusief zo'n Amerikaanse overseas cap.
Dit was even een snelle render en wat aanpassingen in Photoshop maar nog niet de final look.
Attached Images
File Type: jpg screenshot006.jpg (258.4 KB, 20 views)
privatepolygon.nl
Reply With Quote
Old 8th August 2017
Nieuwus's Avatar
Moderator

Heel veel kleine aanpassingen gemaakt en helaas m'n idee om er een WOII veteraan van te maken in de prullenbak gegooid, ging te veel tijd inzitten. Nu nog iets van een onderlijf/torso maken.

Cinema 4D, Zbrush, Substance Painter en Marmoset Toolbag
Attached Images
File Type: jpg screenshot0111Small.jpg (235.6 KB, 26 views)
privatepolygon.nl
Reply With Quote
Old 9th August 2017
Petertje's Avatar
Petertje Petertje is offline
Senior Member

Ziet er geweldig goed uit Jarno! Ik vind dat je een plaats verdient bij de "best of the best".
Reply With Quote
Old 9th August 2017
Hermenator Hermenator is offline
Member

Default Toppie!

Ziet er goed uit Jarno!

Deze pet is ook leuk, ben benieuwd wat het nu gaat worden?

(Die bril doet me aan 'inspecteur de Cock' alias Piet Romer denken, misschien geeft dat nog wat inspiratie...)

gr,

H
Reply With Quote
Old 12th August 2017
Nieuwus's Avatar
Moderator

Bedankt Peter en Hermen! Dat zou nog eens wat worden in the best of the best ha, misschien als ie ooit af gaat komen ^^

Het uitzoeken en precies namaken van een tweede wereld oorlog pak ging te veel werk worden, het moest maar even een bezigheidje zijn tijdens het verhuizen en klussen namelijk.
Ik denk dat het gewoon een oude moderne boer word, tuinbroek en een blouse eronder, iets in die richting. Het blijft bij een torso en niet full body, anders ben ik hier over een half jaar nog niet mee klaar namelijk
privatepolygon.nl
Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago
Nieuwus's Avatar
Moderator

He daar, alles goed hopelijk!?

Deze Interieur render heb ik gemaakt met Corona voor C4D. Overigens het eerste project hiermee.
Het ontwerp voor deze scene is gedurende een half jaar wel 4 keer veranderd denk ik. Hij heeft dan ook een lange tijd op de plank gestaan maar vond het nu dan ook echt tijd om m af te ronden. Helaas duurde het renderen behoorlijk lang, waarschijnlijk door het aantal poly's.
Het halveren van de texture resoluties maakte namelijk helemaal niks uit. Denk dat de planten de boosdoeners waren.

Anyway, nu weer verder met mn character project en daarna het leren van Unreal Enige 4 voor visualisaties!
Attached Images
File Type: jpg FinalInteriorSmall.jpg (318.7 KB, 11 views)
privatepolygon.nl
Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago
Cinemike's Avatar
Cinemike Cinemike is offline
Senior Member

So I can easily return your compliment: great work!

Corona is fun, isn't it? And your result is very realistic!
And it is not the easiest lighting situation for a renderer, so longer render times were to be expected.

Good luck with the Unreal Engine, too, I have seen and heard a lot of good things about it.

CU
Michael

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules